نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3477
-
الف
+

هنرنمایی بازیگر «ساختمان پزشکان» در یک سریال قدیمی

در این گزارش سکانسی از هنرنمایی «مونا فرجاد» در سریال قدیمی «لحظه های آشنا» را تماشا می کند.

به گزارش آی فیلم 2، «مونا فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در نقش «کتی» در  سریال طنز «ساختمان پزشکان» مشاهده کردند در صفحه اینستاگرامش فلمی از بازی خود در  یک سریال قدیمی در دوران خردسنی اش منتشر کرد.

در ویدیوی فوق  سکانسی از هنرنمایی بانو «فرجاد» در سریال «لحظه های آشنا» به کارگردانی «سيد مجتبی ياسينی» محصول 1374 را تماشا می کند.

 «مونا فرجاد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در تاریخ ٢٥ حمل(فروردین) ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد.

وی فارغ التحصیل رشته اقتصاد است و خواهرش «مارال فرجاد» و پدرش «جلیل فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران هستند.

او به لطف پدرش در سه سالگی در برنامه ای به نام «بهاران» به کارگردانی پدر بازی کرد، سپس در شش سالگی در سریالی به نام «حکایتی و حکمتی» به کارگردانی «یاسینی» نقش آفرینی کرد.

بعد از نقش آفرینی در سریال های «لحظه های آشنا»، «روزهای پرماجرا» و «دیروز، امروز، فردا» با بازی در سریال «خوش رکاب» ساخته «علی شاه حاتمی» در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

  این سریال بعد از نشر در همان سال مورد استقبال قرار گرفت و در سال 1383 سری دوم آن با نام «خوش غیرت» ساخته و از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

«تا صبح»، ساختمان پزشکان»، «آرام می گیریم»، «ستاره های حیران»، «دایره تردید»، «خواستگاران»، «خسته دلان» و ... از دیگر آثار تلویزیونی «مونا فرجاد» می باشد.

چپ راست (1398)، خداحافظ دختر شیرازی(1397)، چهار انگشت (۱۳۹۷)، ماهورا (۱۳۹۵)، قرار بعدی همان جا (۱۳۹۲)، متل قو (۱۳۹۱)، راز فانوس (۱۳۹۱)، عاشق (۱۳۸۵) و ... از فلم های سینمایی هستند که بانو فرجاد در آن های ایفای نقش کرده است.

«مونا فرجاد» در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارد و همچنین در حرفه دوبله نیز فعالیت دارد. 

گفتنی است تا کنون سریال های  «خوش رکاب»،  «خوش غیرت»،  «آرام میگیریم»، «تا صبح»، «مزرعه آفتابگردان» و «ساختمان پزشکان» با هنرنمایی «مونا فرجاد» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

با «مونا فرجاد» بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» بیشتر آشنا شوید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
عبدالرحمن بنی صالحی

باسلام من ازشما خاهش میکنم تقاضا میکنم سریال مردان آنجلس وسریال تنهاترین سردار ومختارنامه را هر چه زودتر پخش کنید تقاضا میکنم با تشکر