نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2252
-
الف
+

امشب در سریال «وارش» می بینید؛ خنجر انتقام «تراب» بر قلب «یار محمد»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت پنجم سریال «وارش» را تماشا می کنید.

در قسمت های پیشین سریال «وارش» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود؛ تماشا کردید؛ «یار محمد» که در یک زلزله همسرش را از دست داده به همراه نوزادش به خانه دوستش «میرولی» می رود، از سوی دیگر «وارش» هم که  فامیل «گیلانه» همسر «میرولی» است و به تازگی همسرش را از دست داده  به همراه کودک خردسنش در خانه آن ها زندگی می کند در این میان «تراب» که فردی خلافکار است و علاقه دیرینه ای به «وارش» دارد از او خواستگاری می کند اما وارش به او جواب منفی می دهد.

«تراب» به واسطه زور و قدرتی که در منطقه دارد می خواهد میرولی را مجبور کند تا «وارش» را به عقد او در آورد و با پلان های مختلف مشکلات بسیاری را برای او ایجاد می کند «گیلانه» از «میرولی»می خواهد تا زمینه ازدواج «یار محمد» و «وارش» را فراهم کند اما «تراب» از این مساله به شدت عصبانی می شود و در صدد انتقام است.

امروز در قسمت پنجم سریال «وارش» می بینید؛ «تراب» به واسطه قدرتش از طریق نیروهای پولیس  به «یارمحمد» اجازه صید ماهی نمی دهد و زندگی را برای وی سخت تر می کند، از این رو یارمحمد به سراغ دوستش «میرولی» می رود و به کمک او مجدد به کار سابقش باز گردد و ماهی گیران را به ایستادگی در مقابل باج خواهی و ظلم «تراب» دعوت می کند و ....

 به گزارش آی فیلم 2، «وارش» به کارگردانی «احمد کاوری» و به نویسندگی «جابر قاسمعلی»، تولید سال 1398 خورشیدی است.

داستان سریال از دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال ایران می‌رود تا وظیفه ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیری آن منطقه در سلطه شخصی به نام تراب است، به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد و ...

بهنام تشکر، الهام طهموری، نسرین بابایی، علیرضا کمالی، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رامین راستاد، داریوش کاردان، سهیلا رضوی، شهرام قائدی، محمدامین امینی، فرخ نعمتی، فریبا طالبی، برزو ارجمند، قربان نجفی، افشین سنگ‌چاپ، کوروش سلیمانی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، علی سلیمانی، مهدی امینی‌خواه، مینا نوروزی و ساناز سماواتی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال «وارش» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «وارش»

م ا

نظر شما
ارسال نظر