نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3791
-
الف
+

«بچه های خیابان» جایگزین سریال «رنگ شک» می شود

سریال «بچه های خیابان» به زودی از شبکه آی فیلم۲ نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با پایان یافتن سریال «رنگ شک» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود از روز یکشنبه 7 سنبله (شهریور) سریال «بچه های خیابان» جایگزین آن می شود.

«بچه های خیابان» به کارگردانی «همایون اسعدیان» محصول سال 1382 می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سامان  نویسنده جوانی است که کتاب داستانش چند سال قبل جایزه کتاب سال را کسب نمود. ولی حالا بعد از ازدواج با مژگان به توصیه پدر او فعالیت های فرهنگی اش را رها می کند و به کار اقتصادی پردرآمدی مصروف می شود. او بعد از مدتی احساس می کند از زندگی اصلی خود عقب افتاده و برای همین تصمیم می گیرد برای کسب آرامش از دست رفته ، مدتی جدا از همسرش زندگی کند. به همین دلیل ، بعد از دو سال به خانه پدری اش بر می گردد. این خانه مدتی است به دلیل سفر پدر و مادر سامان خالی مانده و به مکانی برای انجام فعالیت های خلافکارانه دو نوجوان تبدیل شده است.

«سعید پورصمیمی»، «رضا كیانیان» ، «كورش تهامی»، «رضا بابك»، «علی رشوند هرانکی»، «مرضیه برومند»، «سپیده خداوردی»، «امیر مهدی کیا»، «ابراهیم آبادی»، «شهرام قائدی»، «زهره حمیدی»، «قاسم زارع»، «کاظم هژیر آزاد» و «محمود بله جانی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش سریال «بچه های خیابان» از روز یکشنبه 7 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 17 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

تماشای آنلاین سریال «رنگ شک»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر