نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2309
-
الف
+

تیتراژ پایانی سریال «بچه های بهشت»+ ویدیو

در این موزیک ویدیو تیتراژ پایانی سریال «بچه های بهشت» را با صدای «امیر سینکی» نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، تیتراژ پایانی سریال «بچه های بهشت» که در حال حاضر از شبکه آ ی فیلم 2 نشر می شود را «امیر سینکی» خوانده است.

«امیر سینکی» 6 عقرب (آبان)  1361 در تهران متولد شد.

وی از دوران کودکی علاقه شدیدی به موسیقی از خود نشان می داد و در سن 8 سالگی به طور رسمی با یادگیری ارگ پا در راه آموختن موسیقی گذاشت و همزمان با استفاده از کتاب و کست های آموزشی موفق به ایجاد تلفیق ها و تنظیم ارکسترهای پاپ گردید.

پس از گذشت مدتی در سن 17 سالگی او آموختن گیتار به سبک فلامینکو را نزد استاد «جم» آغاز نمود.

او با ورود به انجمن سینماگران پیشرو با هنرمندان زیادی آشنا شد و به فعالیت در زمینه ساخت موسیقی فلم کوتاه پرداخت.

آشنایی با علی روئین تن کارگردان تیاتر و زدن اتود موسیقی برای کارهای او نقطه عطف دیگری در کارنامه او به شمار می آید.

این آوازخوان ایرانی در حین تحصیل در رشته روانشناسی کنار تدریس گیتار موفق به اجرای چندین کنسرت مختلف در مراکز فرهنگی و دانشگاه ها در شهر اراک و تهران گردید که با استقبال گسترده ای روبرو شد.

در این میان او خود را نزد استاد نوری مورد سنجش قرار داد و دوره سلفژ و صدا سازی را نیز نزد استاد «شفقی نژاد» در کلاسهای گروهی فرا گرفت.

پس از آن او با آشنایی با فردی به نام «اسلام فتحی» برای ساخت یک قطعه موسیقی متن برای اثر سفرنامه امریکای لاتین دعوت به همکاری گردید و این اولین فعالیت او در صدا و سیمای ایران بود.

او در همین اثنا با گذراندن موفقیت آمیز تست آهنگسازی و خوانندگی وارد بخش سرود و موسیقی صدا و سیمای ایران شد و با ساختن سه اثر، موفق به دریافت رتبه الف برای ساخت قطعه موسیقی «غم حیرانی» از آن سازمان گردید.

گفتنی است سریال «بچه های بهشت» هر روز ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «بچه های بهشت»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر