نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3302
-
الف
+

سختی های بازی در آثار تاریخی از زبان بازیگر «معمای شاه»

«ساغر عزیزی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه  از تاثیرات محرم در زندگی اش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ساغر عزیزی» بازیگر نقش«فرح دیبا» در سریال تاریخی «معمای شاه» در یک مصاحبه از تاثیرات محرم در زندگی اش سخن گفت.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر پیرامون برکات محرم در زندگی اش اظهار کرد: من در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمدم و در مراسم‌های بی‌نظیر ایام محرم بزرگ شدم. از «امام حسین (ع)» حاجت گرفتم و رنگ و بوی این روز‌ها برای من خاص و ویژه است. طبعا با بالارفتن سن وقتی بیشتر از واقعه عظیم عاشورا می‌فهمی و هرچقدر مطالعه می‌کنی و می‌خوانی جذاب‌تر و تامل‌برنگیزتر می‌شود، اما چیزی که در این میان ثابت می‌ماند ارادت و عشق به «امام حسین (ع)» است.

این بازیگر ایرانی در بخشی ازصحبت هایش با اشاره به دشواری های بازی در سریال های تاریخی و لزوم مطالعه هنرمندان در خصوص نقش هایی که ایفا می کنند عنوان کرد: برای بازی در نقش دیبا در «معمای شاه» یک سال و هفت ماه سر فلمبرداری بودم و به جرات می‌گویم یک سال تمام کتاب می‌خواندم، مستند می‌دیدم و تحقیقات زیادی داشتم. کنکاش و همذات‌پنداری با نقشی که می‌خواهی بازی کنی برای من پررنگ و حائز اهمیت است.

«ساغر عزیزی» زاده ۹  حمل(فروردین)  ۱۳۵۶ در شیرازبازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایرانی است.

او در رشته تحصیلی سینما تحصیل کرده و با اولین فلم خود بنام «رنگ شب»  در سال ۱۳۷۸ به‌طور حرفوی پا به عرصه سینما گذاشت؛ وی فعالیت تلویزیونی خود را با سریال «معصومیت از دست رفته» شروع کرد. 

گفتنی است تاکنون سریال های «دیوار شیشه ای» ، «تبریز در مه»، «سال های مشروطه»، «یلدا» و «معمای شاه» با هنرنمایی «ساغر عزیزی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر