نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2485
-
الف
+

«صفا آقاجانی»: مردم منتظر فصل سوم «دردسرهای عظیم» هستند

«صفا آقاجانی» در یک مصاحبه از آخرین فعالیت ها و حضورش در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «صفا آقاجانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از آخرین فعالیت ها و حضورش در عرصه بازیگری گفت.

«صفا آقاجانی» در پیوند با آخرین فعالیت هایش عنوان کرد: این روزها مصروف نقش آفرینی در سریال «راه شب» هستم که یک مجله تصویری است و در واقع ترکیبی از برنامه تلویزیونی و نمایش است.

وی ادامه داد: همچنین اخیرا در سریال «مستوران» به کارگردانی «سید جمال حاتمی» به ایفای نقش پرداختم که در حال انجام کارهای نهایی است و به زودی نشر می شود.

بازیگر «دردسرهای عظیم» درباره این سریال که پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده بیان کرد: این سریال تا امروز بارها بازنشر داشته است و من هم تعدادی از آنها را دیده‌ام. هربار که سریال را می‌بینم، یک‌سری از خاطره‌ها برایم یادآوری می‌شود.

وی تاکید کرد: جای تقدیر دارد که «برزو نیک نژاد» کارگردان این سریال از من برای یک کار و نقش کمیدی دعوت کرد. هر کارگردانی حاضر نیست چنین ریسکی را بپذیرد. «دریا» یک کاراکتر جذاب است که به لطافت‌های کمیدی و نشانه‌های جدی بودن را با هم دارد. البته در مجموع، به جدی بودن نزدیک تر بود اما رگه‌هایی از طنز را هم داشت.

آقاجانی درپایان ضمن اشاره به بازخورد مخاطبان به این سریال اظهار داشت: آمارهای تلویزیون نشان می‌دهد سریال چه در نشر اولیه و چه بازنشرهای بعدی با استقبال عمومی مواجه شده و هنوز که هنوز است و با وجودی که سال‌ها از نشر سری دوم «دردسرهای عظیم» می‌گذرد، منتظر سری سوم هستند. همه اینها نشان می‌دهد که سریال برای مردم خیلی جذاب بوده که انتظار فصل سوم آن را می‌کشند.

«صفا آقاجانی» زاده 1335 هجری خورشیدی در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون و تیاتر ایران است.

وی دارای مدرک دیپلوم در رشته ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فلم سینمایی «تمام وسوسه های زمین» به کارگردانی «حمید سمندریان» و در کنار بازیگرانی چون «هما روستا»، «رضا کیانیان» و «احمد آقالو» شروع نمود.

«آقای همه فن حریف»، «خیالاتی»، «باغ گیلاس»، «ویروس 2000»، «امواج جادویی»، «طلسم شدگان»، «اگه بابام زنده بود»، «پیله های پرواز»، «سایه تنهایی»، «پس از سال ها»، «تا ثریا» و «سی امین روز» ازجمله سریال هایی است که وی از سال 1364 تا 1390 در آن ها حضور داشته است.

«ستایش»، «دردسرهای عظیم»، «روزهای بی قراری» و «ترور خاموش» از دیگر آثار تلویزیونی پربیننده کارنامه هنری این بانوی بازیگر می باشد که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر «ستایش»: نبودنم بهتر از بودنم بود

«صفا آقاجانی»: برخی فالوور غیرواقعی می‌خرند تا بازیگر شوند!

اختصاصی؛ «صفا آقاجانی»: بازیگری که سابقه طولانی دارد برای هر نقشی خود را فدا نمی کند

دانلود سریال «دردسرهای عظیم»

دانلود سریال «دردسرهای عظیم2»

دانلود سریال «ستایش2»

​​​​​​​دانلود سریال «زمانه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر