نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1781
-
الف
+

فرار «رها» از شفاخانه / پیشنهاد غیر منتظره «اردلان» به «رعنا»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت ششم سریال «مادرانه» را نظاره گر هستید.

در قسمت های قبل سریال «مادرانه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده کردید؛ «رها» دختر نوجوانی است که بخاطر جدایی پدر و مادرش و عدم ارتباط مناسب پدرش به سمت مواد مخدر گرایش پیدا کرده و زمانی که پدرش «اردلان» به این قضیه پی می برد به شدت عصبانی می شود و بنا به درخواست دوستش «محمد جواد» دخترش را در یک کلینیک ترک اعتیاد بستری می کند.

از سوی دیگر «رعنا» با هنرنمایی «لعیا زنگنه» همسر «اردلان» که سال ها قبل پس از جدایی از همسرش به خارج از ایران رفته است برای دیدار با اولادهایش و بردن آن ها با خود به ایران بازمی گردد و هنگامی که پی می برد «رها» معتاد شده به سراغ همسر سابقش می رود اما با واکنش تند او مواجه می شود و نمی تواند دخترش را ملاقات کند. 

امروز در قسمت ششم سریال «مادرانه» می بینید؛ «رها» هنگامی که پی می برد «رعنا» به ایران آمده از پرستاری که از او مراقبت می کند درخواست می کند تا شماره مادرش در هوتل را به او بدهد و با پلانی از پیش طراحی شده از کلینیک فرار می کند و به دیدار مادرش می رود اما هنگامی که این خبر به گوش «اردلان» می رسد او برای بردن «رها» به هوتل می رود و ...

به گزارش آی فیلم 2، «مادرانه» به کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «سعید نعمت الله»، تولید سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردلان بیست سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌است.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، مهرداد ضیایی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، عباس غزالی، الهام جعفرنژاد، شهین تسلیمی، پریسا روشنی، داریوش سلیمی، حمیدرضا هدایتی، شهربانو موسوی، نوید خداشناس، فهیمه رحیم‌نیا، نوید پورفرج و زری اماد در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال «مادرانه» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «مادرانه»

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر