نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1845
-
الف
+

هفتمین فلم جشنواره عیدانه آی فیلم2؛ «میهمان بابا»

«میهمان بابا»چهارشنبه 6 اسد(مرداد) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، از تاریخ 31 سرطان(تیر) تا 7 اسد(مرداد) هر روز یک فلم سینمایی از شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

به همین منظور فلم سینمایی «میهمان بابا» به کارگردانی «جواد مزدآبادی» تولید سال 1386، به عنوان هفتمین فلم این جشنواره تلویزیونی، چهارشنبه 6 اسد(سرطان) 1400 در جدول نشر شبکه جهانی آی فیلم2 قرار می گیرد.

فلم میهمان بابا درباره پیرمردی است که در اولین روز بازنشستگی(تقاعد) بی طاقت شده است. او دوست قدیمی خود را که مارگیر است می بیند و به خانه اش دعوت می کند. اما بر اثر حادثه ای مارها در خانه رها می شوند و ...

مهران رجبی، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، پوراندخت مهیمن، مریم سلطانی، امیر غفارمنش، ناصر گیتی جاه و اسدالله یکتا بازیگران این فلم هستند.

بر این اساس، فلم سینمایی «میهمان بابا» چهارشنبه 6 اسد(سرطان) 1400 ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است تکرار اول فلم های سینمایی هر شب ساعت 22:00 به وقت کابل و تهران و 22:30 به وقت تاجیکستان نشر می شود و تکرار های بعدی نیز به همین ترتیب هر شش ساعت یکبار خواهد بود.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین