نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3441
-
الف
+

بازگشت «اشکان خطیبی» با سریال «خاتون» به عرصه بازیگری

«اشکان خطیبی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران، پس از دوری هفت ساله، با سریال «خاتون»، به عرصه بازیگری بازگشت.

به گزارش آی فیلم 2، «اشکان خطیبی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران، پس از دوری هفت ساله، با سریال «خاتون»، به کارگردانی «تینا پاکروان»، به عرصه بازیگری بازگشت.

سریال «خاتون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «تینا پاکروان» و بازی «نگار جواهریان» و «اشکان خطیبی» در نقش‌های اصلی، به‌زودی نشر خواهد شد.

«خاتون»، داستان زندگی زنی (با بازی نگار جواهریان) را در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین، بازگو می‌کند. «اشکان خطیبی» در این سریال، نقش «شیرزاد ملک» را ایفا می‌کند که ماموری بلند مرتبه، نظامی سخت‌گیر و همسر خاتون است که در سنبله (شهریور) ۱۳۲۰، با چالش‌هایی بزرگ روبه‌رو می‌شود و ...

«اشکان خطیبی» متولد سال 1358 خورشیدی از بازیگران مطرح تیاتر، سینما و تلویزیون است.

وی با همراهی «بابک سعیدی» در سال ۱۳۷۰ خورشیدی گروه موسیقی راک «آپولون» را راه اندازی کرد و پس از مدتی از آن جدا شد.

خطیبی علاوه بر آوازخوانی ،پیانو، گیتار و سازدهنی نیز می‌نوازد و مدیر و سرپرست گروه موسیقی «ترافیک» می باشد که در سال ۱۳۹۱ تشکیل شده است.

«دلتنگ» نخستین آهنگ از آلبوم «ترافیک» با صدای «اشکان خطیبی» است.

گفتنی است این هنرمند ایرانی در سریال های «همسفر»، «دوران سرکشی»، «زمانی برای خاکستر»، «اگه بابام زنده بود»، «روشنایی‌های شهر»، «آخرین گناه»، «از نفس افتاده»، «گل‌های گرمسیری»، «در مسیر زاینده رود»، «تکیه بر باد»، «تهران پلاک ۱»، «بچه‌های نسبتاً بد» و فلم های «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «به هدف شلیک کن»، «اسب حیوان نجیبی است»، «آواز دهل»، «قاعده تصادف» و «نگار» بازی کرده است.  

بیشتر بخوانید:

بازیگران معروف ایرانی که آوازخوان شدند+بیوگرافی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین