نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2752
-
الف
+

تجربه «هادی کریمی» از گردانندگی مسابقه «نواهنگ»

«هادی کریمی» مجری مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» در حاشیه ویژه برنامه اختتامیه این مسابقه از تجربه حضور در این رقابت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هادی کریمی» مجری مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» طی مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 در حاشیه ویژه برنامه اختتامیه این مسابقه از تجربه حضور در این رقابت گفت.

وی در پیوند با حضور در این مسابقه استعدادیابی اظهار داشت: باعث افتخار بود که در اولین رویداد موسیقی برای مهاجرین افغانستانی در ایران اجرا می کردم و از این موضوع بسیار خرسند هستم که در کنار هنرمندان هم وطن خود در این برنامه حضور داشتم.

هادی کریمی در مورد دستاوردهای این مسابقه برای اشتراک کنندگان گفت: اشتراک کنندگان از آغاز این رقابت تا پایان آن تسهیلاتی از جمله اشتراک در انجمن موسیقی ایران را دریافت کردند که راه را برای فعالیت هایی مانند اجرای کانسرت و برنامه های موسیقی هموارتر کرده و امیدوارم که این نوع فعالیت ها برای جامعه مهاجر در ایران بیشتر شود.

گرداننده مسابقه «نواهنگ» ضمن اشاره به فعالیت های شبکه آی فیلم2 در جهت زنده کردن اشتراکات فرهنگی کشورهای فارسی زبان گفت: شبکه جهانی آی فیلم 2 یک پنجره و یک کانال بسیار خوب است تا صدای جامعه مهاجر به گوش همه برسد.

هادی کریمی در پایان خطاب به اشتراک کنندگان دوره های بعدی مسابقه نواهنگ عنوان کرد: هنرمندانی که علاقه دارند در این رقابت اشتراک کنند حتما موسیقی را به صورت آکادمیک فرا بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اجرای تحسین برانگیز مجری افغانستانی در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر