نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1843
-
الف
+

«مهرداد هویدا»: تجربه آشنایی با موسیقی افغانستان، کمک بسیار بزرگی در این مسابقه بود

«مهرداد هویدا» آوازخوان مشهور ایرانی در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم 2 از تجربه داوری مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهرداد هويدا» آهنگساز، تنظيم‌كننده و خواننده سرشناس ایرانی و داور مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» در حاشیه ویژه برنامه اختتامیه این مسابقه از تجربه داوری در این رقابت گفت.

وی در پیوند با داوری در این مسابقه استعدادیابی در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2  اظهار داشت: تجربه بسیار خوبی بود چرا که برای اولین بار این رقابت اتفاق افتاد و خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا میزبان هنرمندان افغانستانی باشیم.

هویدا ادامه داد: تجربه آشنایی من با موسیقی افغانستان، کمک بسیار بزرگی در این مسابقه بود و زمینه ای فراهم شد تا بتوانم از تجربه خود به تحلیل موسیقی افغانستان بپردازم.

وی با ابراز رضایت از سطح اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، گفت: با توجه به اینکه این مسابقه برای اولین بار برگزار شد، خوب بودند. بسیاری از هنرمندان از شرکت در این مسابقه بازماندند و در دوره های بعد شاهد حضور هنرمندان مستعد دیگر نیز خواهیم بود.

«مهرداد هویدا» در پیوند با تاثیر برگزاری مسابقه «نواهنگ» بر دوستی مردم ایران و افغانستان عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی می تواند مردم را به راحتی به هم نزدیک کند و برنامه های فرهنگی مانند مسابقه نواهنگ به خوبی می تواند همبستگی مردم را افزایش دهد.

وی در پایان در مورد برنامه های آینده مسابقه «نواهنگ» گفت: قاطعانه عرض می کنم، این رقابت در سال های آینده با کیفیت و قدرت بیشتر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

«مهرداد هویدا»: هر ملودی که می نویسم روح افغانستان در آن جریان دارد

مهرداد هویدا: کیفیت مسابقه «نواهنگ» بسیار بالاست

آهنگ زیبای «سبزه به ناز می آید» با صدای متفاوت «مهرداد هویدا»

مسابقه نواهنگ توسط چه کسانی داوری می شود؟

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر