نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2826
-
الف
+

مشکلات و دغدغه های آوازخوان های افغانستان در مهاجرت از زبان «کبیر حسینی»

«کبیر حسینی» در حاشیه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» از مشکلات و دغدغه های آوازخوان های مهاجر گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «کبیر حسینی» آوازخوان جوان افغانستانی و نفر اول مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، در حاشیه ویژه برنامه اختتامیه این مسابقه استعدادیابی در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2، از دغدغه ها و آرزوهایش گفت. 

«حسینی» با اشاره به مشکلات و دشواری های فعالیت در عرصه موسیقی در مهاجرت عنوان کرد: آوازخوانی به عنوان یک مهاجر در هر کشوری 100 فی صد دست اندازهایی دارد که شما را از اهدافتان دور کند ولی بحث در هدف گذاری و امیدتان است و انسان نباید ناامید شود و تلاش کند.

وی با اشاره به راز موفقیتش در این مسابقه آوازخوانی ابراز کرد: تنها چیزی که باعث شد در روند زندگی رشد کنم تمرین بود ،تمریناتی که در رابطه با خودسازی انجام دادم، در هر صورت مشکلاتی وجود دارد اما هیچ وقت نباید امیدمان  را از دست بدهیم. امید، انگیزه و تمرین باعث پیشرفت می شود.

نفر اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» گفت: از دوستانی که در این عرصه مصروف به فعالیت هستند درخواست می کنم که در بیرون از کشورمان اتحاد داشته باشیم نه تنها در عرصه موسیقی بلکه در همه زمینه ها سعی کنیم اتحاد داشته باشیم  چون پیشرفتمان چندین برابر می شود. 

این هنرمند جوان با اشاره به اهدافش در آینده اظهار کرد: یکی از اهداف ما این است که در صنف موسیقی تحولاتی ایجاد کنیم ، اعتقاد دارم که باید تلاش کنیم با اتحاد و همدلی موسیقی افغانستان را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

«کبیر حسینی» متولد 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و علاوه بر آن کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

وی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند و «کبیر حسینی» و «امید حسینی» بهترین آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» از نگاه مردم انتخاب شدند.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین