نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1959
-
الف
+

پاسداشت وطن در هم آوایی نوآوازخوانان افغانستان در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»

در این گزارش آهنگ «وطن،عشق تو افتخارl» را با صدای «سعید تاجیک» آوازخوان افغانستانی به همراه اشترک کنندگان حاضر در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم، «سعید تاجیک» آوازخوان و نوازنده افغانستان به همراه اشتراک کنندگان مسابقه آوازخوانی شبکه آیفیلم 2 آهنگ ملی «وطن، عشق تو افتخارم» را در ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» به صورت گروهی اجرا کردند.

ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» با حضور داوران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنان اشتراک کنندگان این رقابت با گردانندگی «هادی کریمی»، شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) از این رسانه تلویزیونی نشر شد.

در این برنامه مقاماتی از اکو، یونسکو، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سازمان فرهنگ و ارتباطات، در کنار رایزن‌های فرهنگی کشورهای فارسی زبان منطقه و نیز رایزنان فرهنگی چند کشور دیگر همسایه و نیز چهره های شاخص حوزه شعر و ادبیات، هنرمندان حوزه موسیقی و شخصیت های فرهنگی و هنری افغانستان حضور داشتند.

همچنین ۴۸ شرکت کننده مسابقه نیز جزو میهمانان اصلی مراسم بودند که در این مراسم از آنان نیز تقدیر شد.  

در این مراسم، بعلاوه  تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم که پیش تر در بخش نهایی مسابقه از سوی داوران  «نواهنگ» برگزیده شده اند، از «کبیر حسینی» و «امید حسینی» به عنوان خوانندگان برتر برگزیده مردمی نیز معرفی و تقدیر شد.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند و «کبیر حسینی» و «امید حسینی» بهترین آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» از نگاه مردم انتخاب شدند.

علاقه مندان برای مشاهده ویدیو کامل ویژه برنامه اختتامیه مسابقه نواهنگ می توانند به آدرس وب سایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت برنامه ها مراجعه کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین