نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1843
-
الف
+

هنرنمایی «احمد جیلانی» در ویژه برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2

در این ویدیو آهنگ «دیار نازنین من» را با صدا «احمد جیلانی» در ویژه برنامه اختامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد جیلانی» مقام دوم مسابقه نواهنگ شبکه آی فیلم 2، در ویژه برنامه انتخاب نفرات مردمی و اختتامیه این دور از مسابقه آوازخوانی مهاجران افغانستان در ایران که روز سه شنبه 18 جوزا (خرداد) در سالن همایش های «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در تهران برگزار شد آهنگ وطنی و حماسی «دیار نازنین من» را برای حاضران در این مراسم اجرا کرد. 

احمد جیلانی زاده  29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از ۱۵ سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده»  فرا گرفته است.

در سال ۱۳۹۴ کانسرت های بسیاری را با هنرمندان «هرات» برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است.

وی همچنین از 2 سال قبل به این سو مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین «کبیر حسینی» و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم منتخب مردمی را به خود اختصاص دادند.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر