نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1869
-
الف
+

سوال جدید دیدگاه سایت آی فیلم 2 منتشر شد

جدید ترین دیدگاه وبسایت شبکه جهانی آی فیلم 2 منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، اختتامیه مسابقه «نواهنگ» با حضور داوران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنان اشتراک کنندگان این رقابت، شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) برگزار شد.

در این مراسم که بخش های متنوعی داشت، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم از سوی هیات داوران، خواننده برتر برگزیده مردمی نیز معرفی شد.

بر همین اساس سوال جدید بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2 از این قرار است: کیفیت برگزاری برنامه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 را چگونه ارزیابی می کنید؟چه پیشنهاداتی برای دوره های بعدی این دور از مسابقات دارید؟

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید. 

نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین «کبیر حسینی» و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم منتخب مردمی را به خود اختصاص دادند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر