نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1509
-
الف
+

«فرهاد ساحل»: امیدوارم برنامه هایی مثل «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 را بیشتر ببینیم

در این ویدیو پیام «فرهاد ساحل» آوازخوان جوان افغانستانی در مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، عصر روز سه شنبه 18 جوزا (خرداد) با حضور چهره های برجسته از کشورهای فارسی زبان در سالون همایش های «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در تهران برگزار شد.

برقراری ارتباط ویدئویی با هنرمندان برجسته افغانستانی مقیم ایران و خارج از کشور، نشر گزارش مردمی از بازخورد این مسابقه از جمله بخش های این مراسم بود.

«فرهاد ساحل» از آوازخوان های جوان افغانستانی در پیامی با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقه نواهنگ عنوان کرد: مسابقه نواهنگ را از ابتدا دنبال می کردم و استعدادهای خوبی توسط داوران انتخاب شد؛ برگزاری چنین برنامه هایی در افغانستان و کشورهای همسایه بسا جای خوشی است.

این هنرمند جوان ضمن تبریک به برگزیدگان این مسابقه آوازخوانی گفت: امیدوارم آینده درخشانی داشته باشید و کسانی هم که حذف شدند مایوس نباشند و با انرژی و پشتکار بیشتری به راه خود ادامه دهند تا در سال های آینده مجدد در این مسابقه اشتراک کنند.

وی در انتها افزود: من به عنوان یک هنرمند جوان امیدوارم چنین برنامه هایی بیشتر برگزار شود و از عوامل آی فیلم 2 تشکری می کنم.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند و «کبیر حسینی» و «امید حسینی» بهترین آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» از نگاه مردم انتخاب شدند.

علاقه مندان برای مشاهده ویدیو کامل ویژه برنامه اختتامیه مسابقه نواهنگ می توانند به آدرس وب سایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت برنامه ها مراجعه کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر