نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1595
-
الف
+

خطرات بازی در سریال «خواب و بیدار» از زبان «محمد صادقی»

در این ویدیو خاطره «محمد صادقی» از حضورش در سریال پولیسی «خواب و بیدار» را نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی فخیم زاده» و «محمد صادقی» از هنرمندان مطرح ایرانی با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، از سریال «خواب و بیدار» صحبت کردند.

در بخشی از این برنامه «محمد صادقی» از سختی های بازی در ژانرهای پولیسی گفت و با اشاره به خاطره ای از بازی در «خواب و بیدار» عنوان کرد: در این سریال با وجود رعایت پروتکل های ایمنی و همه آمادگی ها باز هم خطراتی وجود داشت برای مثال در یکی از سکانس ها باید از طریق یک اسحله «منور» فیر می کردم اما بخاطر مشکل تخنیکی عمل نکرد و یکی از عوامل که به دنبال تعمیر آن بود به صورت اتفاقی فیر کرد و در چند سانتی متری آقای «مهدی فخیم زاده» به زمین برخورد کرد.

گفتنی است سریال «خواب و بیدار» داستان زنی به نام «ناتاشا» با هنر نمایی«رویا نونهالی» را روایت می کند که به تازگی از خارج به ایران بازگشته است و با همدستی یک مجرم سابقه‌دار به نام «عبدالله پلنگ» یک سلسله عملیات و سرقت‌های مسلحانه را ترتیب می‌دهد. در پی وقوع این اعمال مجرمانه، «ناتاشا» تحت تعقیب پولیس قرار می‌گیرد و ...

 سریال «خواب و بیدار» محصول سال 1380 به کارگردانی مهدی فخيم‌زاده و هنرنمایی رؤيا نونهالی، دانيال حكيمی، محمد صادقی، لادن طباطبايی، كامران تفتی و ليلا برخورداری پیشتر از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان نشر شده است.  

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر