نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1485
-
الف
+

پیام «آرش بارز» به برندگان مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2

در این ویدیو پیام «آرش بارز» آوازخوان جوان افغانستانی در مراسم معرفی برگزیدگان مردمی مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه و معرفی منتخبان مردمی مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، روز سه شنبه 18 جوزا (خرداد) در سالون همایش های «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» تهران با گردانندگی «هادی کریمی»برگزار شد.

در بخشی از این مراسم که با حضور چهره های مطرح ادبی و هنری مهاجر، 48 اشتراک کننده مسابقه «نواهنگ» و مقامات فرهنگی کشورهای فارسی زبان منطقه و نیز رایزنان فرهنگی چند کشور دیگر همسایه برگزار شد برقراری ارتباط ویدئویی با هنرمندان برجسته افغانستانی مقیم خارج از ایران نیز در دستور کار قرار گرفته بود.    

«آرش بارز» آوازخوان جوان و با استعداد افغانستان در یک پیام ویدیویی خطاب به «نواهنگی ها» اظهار کرد: به عنوان یک هنرمند که در افغانستان در زمینه موسیقی فعالیت می کنم خیلی خوشحال بودم وقتی دیدم یک برنامه در کشور خوب همسایه ما برای به نمایش گذاشتن استعدادهای هم وطنانمان برگزار شده است و برایم بسیار قابل احترام و دلگرم کننده بود.

وی در ادامه ابراز کرد: پیام من برای اشتراک کنندگان این مسابقه این است که شما تجربه ای نو به دست آوردید و این تجربه اگر چه برای شما خیلی خوب و ایده آل نبوده باشد اما حضورتان در این مسابقه  آغاز کار است، من کارهای همه شما را دیدم  هر کدام به اندازه خود و در توانایی و سبکتان، خودتان را خوب معرفی کردید و آغاز خیلی خوبی بود. 

این آوازخوان افغانستانی عنوان کرد: کسانی که برنده شدند، لطفا موسیقی را به معیار و سبک و سیاق همان کشورهایی که در آن زندگی می کنید برسانید، موسیقی افغانستان را به معیار و جایگاه اصلی آن برسانید و کسانی که اول نشدید تلاش کنید که در برنامه های دیگر اول شوید و سعی کنید تا از این نوع برنامه ها در کشور های همسایه برای هم وطنان ما برگزار شود.

در این مراسم، بعلاوه تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم که پیش تر در بخش نهایی مسابقه از سوی داوران  «نواهنگ» برگزیده شده اند، از «کبیر حسینی» و «امید حسینی» به عنوان آوازخوان های برتر برگزیده مردمی نیز معرفی و تقدیر شد.  

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر