نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2107
-
الف
+

«صدیق شباب»: امیدوارم «نواهنگ» بتواند یک پل محبت بین ملت عزیز افغانستان و ایران باشد

پیام ویدیویی «صدیق شباب» خواننده برجسته افغانستانی، در مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» نشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» عصر روز سه شنبه 18 جوزا(خرداد) با حضور هنرمندانی از ایران و افغانستان و اشتراک کنندگان این رقابت برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حضور چهره های فرهنگی و هنری، تعدادی از خواننده های مشهور افغانستان هم با ارسال پیام ویدیویی، از برگزاری این مسابقه ابراز رضایت نمودند.

«صدیق شباب» خواننده نام آشنا و محبوب افغانستان ضمن تبریک به اشتراک کنندگان این رقابت گفت: تشکر می کنم از همه عوامل که این رقابت را برگزار نمودند و امیدوارم این رقابت بتواند یک پل محبت بین ملت عزیز افغانستان و ایران و این حوزه تمدنی باشد.

شباب ادامه داد: موسیقی زبان عشق، زبان محبت و زبان انسانیت است که همه مرزها را می شکند و یک امپراطوری بزرگ است که در یک لحظه می تواند در یک جغرافیای بزرگ دل ها را تسخیر کند، بیاید موسیقی را که به حیث یک پدیده علمی که در عالم هستی وجود دارد، نهایت بهره را از آن برده و از همین طریق تخم محبت را در دل انسان ها بکاریم.

«صدیق شباب» آوازخوان جوان افغانستانی که در سال های اخیر آثار شاد و متفاوتی ارائه کرده نه تنها در بین مردم افغانستان بلکه در ایران و تاجیکستان هم طرفداران بسیاری دارد.

صديق شباب از سال 1995 میلادی بدینسو در آلمان زندگی می کند.

او یک آلبوم مشترک به نام آتش دل با برادرش طاهر شباب دارد و چندین آلبوم انفرادی دیگر به شمول «نازدانه کابل زمين»، «گمشده» و «شوخک» برای علاقه مندان آوازش تهيه کرده که دو آلبوم اخیر الذکر بسیار مورد توجه علاقه مندان او قرار گرفته است.

صديق شباب کانسرت هايی در کشور های مختلف جهان از جمله آلمان، بريتانيا، ترکیه، استرالیا، کانادا، ایالات متحده امریکا، سويدن، دنمارک، هالند، اوکراين و ... اجرا کرده که نشان از شهرت بی بدیل او در سراسر جهان دارد.

گفتنی است ویژه برنامه اختتامیه «نواهنگ» و معرفی برگزیدگان مردمی این مسابقه  روز جمعه 21 جوزا (خرداد) ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی؛ منتخبین مردمی مسابقه استعدادیابی آوازخوانی «نواهنگ» آی فیلم۲ معرفی شدند

مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 به ایستگاه پایانی رسید

«رسول نجفیان» در اختتامیه مسابقه «نواهنگ»: موسیقی مرز نمی شناسد

مدیر اسبق خانه ادبیات افغانستان: موسیقی می تواند قلب های پریشان مهاجران را به یکدیگر نزدیک کند

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر