نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1845
-
الف
+

«سریع و خشن ۹»؛ سورپرایز جشنواره کن برای مخاطبانش

فلم اکشن «سریع و خشن9» در جریان «جشنواره فلم کن» به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، جدیدترین قسمت از فلم اکشن «سریع و خشن» در جریان «جشنواره فلم کن» به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 «سریع و خشن ۹» به کارگردانی «جاستین لین» با بازی «وین دیزل»، «مایکل رودریگوئز» و همچنین «چالیز ترون» که تاکنون ۲۵۰ میلیون دالر در گیشه بین‌الملل کسب کرده که حدود ۲۰۰ میلیون دالر آن از محل سینمای چین به دست آمده، قرار است از تاریخ ۱۴ ژوئیه در قالب یک نمایش عمومی در ساحل در جشنواره کن نیز به نمایش گذاشته شود.

«سریع و خشن ۹» هم اکنون در گیشه بین المللی در حال اکران است و قرار است از ۲۵ ژوئیه در آمریکا نیز اکران شود.

تیری فرمو دبیر جشنواره بین‌المللی فلم کن چندی پیش در مصاحبه با نشریه آمریکایی ورایتی نمایش یک فلم بزرگ و گیشه‌پسند را در جشنواره امسال وعده داده بود. وقتی پای فلم‌های بخش خارج از مسابقه در میان است، انتخاب متولیان کن هر چیزی می‌تواند باشد؛ در تاریخ این جشنواره از شرک و گودزیلا گرفته تا برادران بلوز اکران شده‌اند بنابراین درباره فلمی که فرمو وعده داده بود، گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود داشت.

هفتادوچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم کن به عنوان اولین رویداد جهانی سینما در سال ۲۰۲۱، از ۱۵ تا ۲۶ سرطان با رعایت شیوه‌نامه‌های صحی در راستای مقابله با گسترش کرونا در کاخ جشنواره و کنگره کن در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

از بین فلم‌هایی که در جشنواره سال روان برای اولین بار اکران می‌شوند می‌توان به «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، «گزارش فرانسوی» از وس اندرسون، «آّب راکد» با بازی مت دیمون و کارگردانی تام مک کارتی و «روز پرچم» ساخته شان پن اشاره کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین