نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2107
-
الف
+

«عباس غزالی»: واقعا با عشق در سریال‌ «وضعیت سفید» بازی کردم

«عباس غزالی» در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت هایش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس غزالی» بازیگر سریال «وضعیت سفید» در جدیدترین مصاحبه خود از آخرین فعالیت های خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت.

وی در پیوند با آخرین فعالیت های گفت: بعد از سریال «شاهرگ» که مربوط به زمان انقلاب اسلامی ایران می‌شد مدتی به خاطر کرونا کم‌کار شدم و به خاطر خانواده مراقبت می‌کردم؛ فلم کوتاه ساختم و در یک فلم سینمایی حضور پیدا کردم که در سکوت خبری ساخته می‌شود. 

عباس غزالی ادامه داد: این روزها در فلم سینمایی «گنجشک»  ایفای نقش می‌کنم. فعلاً درباره جزئیات آن نمی‌توانم چیزی بگویم و امیدوارم با از بین رفتن کرونا بتوانم بیشتر در خدمت سریال‌ها و فلم های متعددی باشم و از این طریق بتوانم به مردم کشورم، خدمت کنم.

«عباس غزالی» در مورد حضور در سریال «وضعیت سفید» اظهار داشت: خوشبختانه تجربه حضور در «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله را داشتم که به نوعی به حواشی جنگ پرداخته بود. خانواده‌ای که به واسطه بمباران دور هم جمع شده بودند اما در سریال «مینو» تمام و کمال به خرمشهر و آغاز جنگ و ورود دشمن به خاک خرمشهر پرداخته بود. واقعاً با عشقم در این سریال‌ها بازی کردم و باز هم پیشنهاد بدهند بازی می‌کنم. 

بازیگر سریال «وضعیت سفید» در پاسخ به سوال «شخصیتی که همیشه دوست داشتید بازی کنید کدام بوده است؟» عنوان کرد: به داستان زندگی شهید «عبدالرسول زرین» علاقه‌مندم؛ همان تک‌تیرانداز برتر جهان که قصه‌اش همیشه به شدت جذاب بوده است. متاسفانه این فلم را هنوز ندیده‌ام اما امیدوارم حق مطلب ادا شده باشد. روزی امیدوارم این توفیق را داشته باشم. قهرمانانی که مطمئنا زندگی‌شان ساخته شود به شدت ویژه و جذاب می‌شود اگر واقعاً درست به آن پرداخته شود.

وی در پایان ضمن گله گی از نبود قهرمانان واقعی در آثار اخیر سینما و تلویزیون و کیفیت ساخت آن ها به تسنیم گفت: این روزها تصمیم‌گیری‌ها برای ساخت سریال‌ها و فلمها، علامت سؤالی را برایم ایجاد کرده که چرا درباره این همه موضوع مهم و ساختاری کارهای خوبی ساخته نمی‌شود؛ وقتی در این زمینه ضعیف عمل می‌کنیم مخاطب مجبور است به خیلی از تلویزیون‌های غربی سوق پیدا کنند. اعتقادم این است سینما و تلویزیون ایران خیلی می‌تواند به فلمها و سریا‌ل‌های عمیق و پرمحتوا بپردازد.

«عباس غزالی» زاده ۱۴ دلو(بهمن) ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تیاتر اهل ایران است.

وی فعالیت هنری‌اش را با تیاتر آغاز کرد و بازیگری را در کانون فرهنگی هنری «حر» فرا گرفت.

غزالی با سریال «انتظار سرخ» وارد قاب تلویزیون شد و با ایفای نقش در مجموعه‌ «وضعیت سفید» (1390) به چهره‌ای شناخته ‌شده مبدل شد.

غزالی در فلم‌های «اعترافات ذهن خطرناک من» (1393)، «دلبری» (1394)، «قیچی» (۱۳۹۴)، «همه چی عادیه» (۱۳۹۵)، «من یوسفم مادر» (۱۳۹۶)، «پری سا» (۱۳۹۶) و «لواسان» (۱۳۹۷) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

به علاوه وی در سریال های نظیر «زمان شوریدگی» (1376)، «داستان یک شهر» (1378)، «خبرنگار» (1383)، «رستگاران» (1388)، «مادرانه» (1392)، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (1394)، «پناه آخر» (1398) و «شاهرگ» (1399)  نیز حضور داشته است.

مروری بر کارنامه هنری «عباس غزالی» بازیگر سریال «وضعیت سفید»

دانلود سریال«وضعیت سفید»

دانلود سریال«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»

دانلود فلم «حرف مردم»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر