نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2620
-
الف
+

«رضا توکلی»: نزدیک بود از ارتفاع 12 متری پرتاب شوم!

«رضا توکلی » بازیگر سینما و تلویزیون ایران از تجربه بازی اش در سریال «زیرزمین» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «رضا توکلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم2، بازی وی را هم اکنون در سریال «زیرزمین» شاهد هستند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از نقش آفرینی در این سریال گفت.

رضا توکلی در این برنامه ضمن بیان این موضوع که مخاطبان سریال «زیرزمین» را دوست داشتند به خاطره ای از نقش آفرینی خود در این اثر تلویزیونی اشاره کرد و گفت: سکانسی که کیف پول را به سرقت بردم  و پولیس در تعقیب من است، باید از روی دیوار پرش می کردم. آقای «افخمی» به من گفتند که باید از کنار دیوار به پشت بام بروم.

وی ادامه داد: در قسمت کناری دیوار ستونی از دل دیوار بیرون آمده بود که متاسفانه آن را ندیده و پشتم به شدت با این ستون برخورد کرد و نزدیک بود که به داخل حیاط خانه پرتاب شوم.

«رضا توکلی» زاده‌ 18 سرطان(تیر) 1339 در مشهد است.

رضا توکلی، به دلیل علاقه‌ فراوانی که به هنر داشت، در دوران تحصیلش وارد گروه‌های نمایشی و موسیقی شد و فعالیت‌های هنری‌اش را در مرکز فلمبرداری و تیاتر نیروی هوایی ایران ادامه داد که حاصل آن ساخت فلم های 16 میلی‌متری مستند داستانی، آموزشی و خبری بود.

او در سال 1377 سریال «گام آخر» را کارگردانی کرد. وی همچنین نگارش، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فلم «سگ‌های پوشالی» (1393) را به عهده داشته‌ است.

توکلی در سریال هایی چون «مردان آنجلس» (1377)، «او یک فرشته بود» (1384)، «زیرزمین» (1385)، «یک وجب خاک» (۱۳۸۶)، «جاده در دست تعمیر» (۱۳۸۷)، «فاصله‌ها» (1389)، «مثل من، مثل تو» (۱۳۹۱)، «رهایی» (1392) و «حرف‌های بی‌مخاطب» (۱۳۹۴)؛ و فلم‌‌هایی نظیر «روز شیطان» (۱۳۷۳)، «جوانی» (1377)، «مریم مقدس» (1379)، «تیک» (۱۳۸۰)، «آیه‌های زمینی» (۱۳۸۲)، «استخونای بابام» (۱۳۸۶)، «قند تلخ» (1387)، «بوی گندم» (۱۳۸۹) و «دوازده صندلی» (1390) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال «زیرزمین» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«رضا توکلی»: بازی در «او‌یک فرشته بود» مثل راه رفتن روی لبه تیغ بود

ناگفته های «رضا توکلی» از سریال «مردان آنجلس»

«او یک فرشته بود»، «حسن جوهرچی» و «بهروز افخمی» از نگاه «رضا توکلی»

کمره مخفی خطرناک با «رضا توکلی» و واکنش او

رضا توکلی برای ساخت فلم سینمایی اش قدم در مسیر کربلا نهاد

روایت «حسین توکلی» از یک حماسه بزرگ در روزهای کرونایی

صحبت های شنیدنی «رضا توکلی» در خصوص سریال «کیمیا»+ سکانس برتر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین