نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1470
-
الف
+

برگزیده مردمی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» چه کسی خواهد بود؟

آخرین مهلت رای دهی مسابقه «نواهنگ» ساعت 23:59 دقیقه امشب 10 جوزا(خرداد) است.

به گزارش آی فیلم 2، آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 فقط تا ساعت  23:59 دقیقه امشب 10 جوزا(خرداد)  اعلام شده است.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

این مسابقه که برای اولین بار از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهاجرین افغانستانی در ایران تولید شد،  استعداد های برتر حوزه موسیقی مهاجرین را در قاب شبکه جهانی آی فیلم 2 به چالش کشید. 

48 تن برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شدند و در بخش مقدماتی در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

 در مرحله مقدماتی این مسابقه ۴۸ نفر در ۱۲ گروه 4 نفره به رقابت پرداختند که در نهایت 12 نفر به شمول سید حسین حسینی، بصیر فیضی، احمد جیلانی، ادریس احمدی، حبیب الله احمدی، امید حسینی، محمدرضا قربانی، عظیم حکیمی، رامین بارکزی، مهدی حسینی، علی خوشبین و کبیر حسینی به مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ نواهنگ راه یافتند.

در بخش نیمه نهایی نیز به ترتیب «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» موفق شدند به فینال مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

در فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی مردمی بهترین آوازخوان از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند:

1- ارسال کد رای دهی مختص به هر اشتراک کننده به صورت SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ ؛اهدای جوایز و معرفی برگزیده مردمی این رقابت روز جمعه 21 جوزا (خرداد) با حضور چهره های فرهنگی و هنری مهاجر و آوازخوان های برتر این مسابقه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر