نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1923
-
الف
+

«شبنم قلی خانی»: خودم را مدیون نقش و شخصیت حضرت مریم(س) می دانم

«شبنم قلی خانی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از کلیشه ای بودن پیشنهاد هایش بعد از بازی در سریال «مریم مقدس»در گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شبنم قلی خانی» بازیگر سریال های در حال نشر «آنام» و «پنجمین خورشید» از شبکه آی فیلم2 با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، از حضورش در سریال «مریم مقدس(س)» و از کلیشه ای بودن پیشنهادهای بازیگری اش گفت.

بانو «قلی خانی» در خصوص کلیشه ای بودن پیشنهاد هایش بعد از بازی در سریال «مریم مقدس»گفت: ما بازیگران دوست داریم نقش های متفاوتی بازی کنیم، با وجود گذشت سال ها از بازی در سریال «مریم مقدس» هنوز هم مردم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان می کنند شما که نقش مریم مقدس را بازی کردید حیف است که در نقش های کم اهمیت تری بازی کنید.

وی در پیوند با این موضوع اظهار کرد: نمی شود برای همه مردم توضیح داد؛ من بازیگر هستم، تحصیلات و تجربه 20 ساله ای در این زمینه دارم و زحمت کشیدم و دوست دارم نقش های متفاوتی ایفا کنم و خودم را محک بزنم.

بازیگر سریال «آنام» از ایفای نقش حضرت مریم (س) اظهار خشنودی کرد و گفت: من همیشه خودم را مدیون نقش و شخصیت حضرت مریم(س) می دانم و خوشحالم که کارم در حیطه بازیگری را با این نقش شروع کردم.

«شبنم قلی‌خانی» ماستری کارگردانی تیاتر از دانشگاه تهران و دارای مدرک کارگردانی فلم از استرالیا است.

وی فعالیت سینمایی‌اش را با کرکتر حضرت مریم(س) در فلم مریم مقدس آغاز کرد، همچنان از سال 1382 هجری خورشیدی نیز ساخت فلم کوتاه و مستند را آغاز کرده و در کارنامه کاریش تجربه ساخت ۱۲ فلم کوتاه و مستند را دارد. 

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

م ا  

نظر شما
ارسال نظر