نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
798
-
الف
+

نفرات اول تا سوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» آیفیلم۲ معرفی شدند

آوازخوان های برتر مسابقه «نواهنگ» آی فیلم 2 مشخص شدند.

به گزارش آی فیلم 2، مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ»، روز جمعه 7جوزا(خرداد) ساعت ۹ شام به وقت تهران و کابل و ۹:۳۰ شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر شد و رتبه های اول تا سوم این مسابقه استعدادیابی آوازخوانی مشخص شد.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند. در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» خواننده مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» خواننده و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده مطرح موسيقی سينما و تلويزيون ایران بودند.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ ؛اهدای جوایز و معرفی برگزیده مردمی این رقابت روز جمعه 21 جوزا (خرداد) با حضور چهره های فرهنگی و هنری مهاجر و آوازخوان های برتر این مسابقه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر