نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4631
-
الف
+

خوشحالی کودک افغانستانی پس از دریافت پای مصنوعی+ویدیو

شادی «احمد» کودک افغانستانی پس از دریافت پای مصنوعی به یکی از از پربازدیدترین ویدیو های فضای مجازی این روزها تبدیل شده است.

به گزارش آی فیلم 2، رقص و شادی «احمد»، کودک افغانستانی پس از دریافت پای مصنوعی به یکی از از پربازدیدترین ویدیوھای فضای مجازی تبدیل شده و به صورت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.

«احمد» که پایش را در انفجار یک ماین (مین) در افغانستان از دست داده بود به تازگی توانسته با پای مصنوعی خود راه برود و شادی وصف ناپذیرش نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

در واکنش به این ویدیو کاربری نوشته است: «فکر نکنم چیزی به اندازه ذوق بچه ھا حال دل آدمو خوب کنه.» و کاربر دیگری نوشت: «به امید روزی که توی دنیا جنگ نباشد.»

این درحالی است که نهاد محافظت از کودکان در افغانستان می‌گوید در سال ۲۰۱۹ و نخستین ماه‌های سال ۲۰۲۰ جنگ‌ها شدت یافته اند و کودکان بیشتر قربانی شده اند.

نهاد محافظت از کودکان در افغانستان از طرف‌های درگیر می‌خواهد تا از غیرنظامیان به ویژه کودکان حفاظت کنند.

کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان نیز باور دارد که رعایت شدن قوانین بین‌المللی از سوی طرف‌های درگیر و تلاش برای بهبود زندگی کودکان از سوی نهادهای حامی حقوق کودکان می‌تواند به کاهش خشونت‌ها و قربانیان خشونت‌ها کمک کند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر