نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1565
-
الف
+

«احمد جیلانی» سومین خواننده راه یافته به بخش نهایی «نواهنگ»

در این گزارش با «احمد جیلانی» از راه یافتگان مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، بخش پایانی مسابقه «نواهنگ» فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و اشتراک کنندگان راه یافته به مرحله نهایی این مسابقه استعدادیابی مشخص شده اند.

«احمد جیلانی» سومین خواننده راه یافته به فینال، از گروه دهم بخش مقدماتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد و در این مرحله با یک اجرای بسیار خوب به مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» راه پیدا کند.

احمد جیلانی زاده  29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از ۱۵ سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده»  فرا گرفته است.

در سال ۱۳۹۴ کانسرت های بسیاری را با هنرمندان هرات برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است. وی همچنین از 2 سال قبل به این سو مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

لازم به ذکر است کد رای دهی احمد جیلانی در مسابقه نواهنگ، 138 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

بخش نهایی مسابقه نواهنگ فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

«علی خوشبین» اولین خواننده راه یافته به بخش نهایی «نواهنگ»

ع ا  / ح ح

نظر شما
ارسال نظر