نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1172
-
الف
+

«کبیر حسینی» دومین خواننده راه یافته به بخش نهایی «نواهنگ»

در این گزارش با «کبیر حسینی» از راه یافتگان مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، مرحله فینال مسابقه «نواهنگ» فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و اشتراک کنندگان راه یافته به مرحله نهایی این مسابقه استعدادیابی مشخص شده اند.

«کبیر حسینی» دومین خواننده راه یافته به بخش پایانی، از گروه اول بخش مقدماتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد و در این مرحله در یک رقابت نزدیک با «امید حسینی» و «محمدرضا قربانی» به مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» راه پیدا کند.

کبیر حسینی متولد 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و علاوه بر آن کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

کبیر حسینی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی کبیر حسینی در مسابقه نواهنگ، 102 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

بخش پایانی مسابقه نواهنگ فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

«علی خوشبین» اولین خواننده راه یافته به بخش نهایی «نواهنگ»

 

ع ا  / ح ح

نظر شما
ارسال نظر