نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1624
-
الف
+

«علی خوشبین» اولین خواننده راه یافته به بخش نهایی «نواهنگ»

در این گزارش با «علی خوشبین» از راه یافتگان مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و اشتراک کنندگان راه یافته به مرحله فینال این مسابقه استعدادیابی مشخص شده اند.

«علی خوشبین» اولین خواننده راه یافته به بخش پایانی، از گروه دوم بخش مقدماتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد و در این مرحله هم بعد از یک اجرای خوب به مرحله نهایی مسابقه «نواهنگ» راه پیدا کند.

علی خوشبین زاده 1374 است، 8 سال است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد و به سبک غزل و محلی علاقه مندی دارد. وی موسیقی را نزد «نجیم نوابی» آموخته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی علی خوشبین در مسابقه نواهنگ، 107 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

مرحله پایانی مسابقه نواهنگ فردا 7 جوزا(خرداد) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

ع ا  / ح ح

نظر شما
ارسال نظر