نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6455
-
الف
+

اجرای تصنیف ملی و وطنی توسط دمبوره نواز جوان اهل ولایت «دایکندی»

در این ویدیو آهنگ «هموطن» را با صدای «حبیب الله احمدی» در مسابقه «نواهنگ » تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «حبیب الله احمدی» از اشتراک کنندگان گروه هشتم مرحله مقدماتی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» زاده ۱۳۷۸ از ولایت «دایکندی» است.

وی از سال ۱۳۹۶ علاقه مند به هنر موسیقی و خصوصا سبک دمبوره هزارگی شده است. با این حال برای تحقق این هدف، نتوانسته آموزش ببیند.

این هنرمند جوان با اجرای تصنیف ملی «هموطن» در مسابقه «نواهنگ» توانست سه چراغ سفید از داوران دریافت کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد اما در رقابت با دیگر آوازخوان های قدرتمند حذف شد و از ورود به مرحله فینال جا ماند. 

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

 کد رای دهی حبیب الله احمدی در مسابقه نواهنگ، 132 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

مسابقه استعداد یابی«نواهنگ» جمعه ها ساعت ۹ شام از شبکه آیفیلم۲ نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

گفتنی است «علی خوشبین»، «کبیر حسینی»و «احمد جیلانی»  توانستند با گذر از مرحله نیمه نهایی به بخش نهایی مسابقه نواهنگ راه پیدا کنند و قرار است روز جمعه 7 جوزاء(خرداد) در بخش فینال با هم رقابت کنند تا نفرات اول تا سوم این مسابقه استعداد یابی مشخص شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر