نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4441
-
الف
+

نقش آفرینی «پوراندخت مهیمن» در یک سریال جدید

«پوراندخت مهیمن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک گفت‌ و گو در پیوند با آخرین فعالیت های خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پوراندخت مهیمن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک گفت‌ و گو در پیوند با آخرین فعالیت های خود گفت: متاسفانه کرونا در طول یک سال و نیم گذشته من و بسیاری از همکارانم را محدود کرده و نمی‌توانیم به دلیل ترس از ابتلا در هر کاری حاضر شویم.

وی در همین راستا ابراز کرد: تا زمانی که واکسن نزنم خیالم راحت نمی‌شود و سر کاری هم حضور پیدا نمی‌کنم، بدون شک اگر زمان تزریق واکسن من برسد هر واکسنی که مورد تایید وزارت صحت باشد را تزریق می‌کنم.

بازیگر «ماه و پلنگ» در مورد سریال هایی که در شرایط کرونا در آنها به ایفای نقش پرداخته اظهار داشت: من در طول مدت زمانی که با ویروس کرونا مواجه شدیم تنها در یک سریال به نام «بیگانه‌ای با من است» است به ایفای نقش پرداختم که خدا را شکر سر این پروژه رعایت نکات صحی به خوبی انجام می‌شد و من به این ویروس مبتلا نشدم اما آنچه که مسلم است این ویروس بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: متاسفانه از دست دادن زنده‌یاد «پرویز پور حسینی» اتفاق وحشتناکی بود که در سریال «بیگانه‌ای با من است» رخ داد، از وی خاطرات بسیاری دارم و پس از درگذشت وی در آخرین همکاری که در سریال «بیگانه‌ای با من است» داشتیم خیلی ناراحت و غمگین شدم، جالب اینجا بود که وی بسیار مراقب خودش بود و همه نکات صحی را رعایت می‌کرد اما این ویروس منحوس وی را از پا در آورد و دقیقا از همان زمان بود که من بیش از پیش ار کرونا ترسیده و سر هیچ کار دیگری ظاهر نشدم.

وی در پایان ضمن اشاره به حضور در سریال جدید «سیروس مقدم» به خبرنگار میزان گفت: دستمزد من به حیث بازیگری که در جایگاه خود کهنه کار هستم از دیگر بازیگران جوان بسیار پایین تر است و این موضوع بسیار مرا ناراحت می‌کند چرا که حق من و همکاران همسن و سال من نیست که دستمزدمان از بازیگران جوان تا این اندازه کم باشد.

«پوراندخت مهیمن» زاده‌ 1332 هجری خورشیدی در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای مدرک فوق‌ دیپلوم هنر است. او بازی در سینما را از سال 1363 و با ایفای نقش در فلم «شب‌شکن» به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد و سریال «آئینه» (1364) اولین حضور این هنرمند در قاب تلویزیون محسوب می‌شود.

وی در سریال هایی چون «چراغ خانه» (1368)، «باغ گیلاس» (1372)، «فروشگاه» (1375)، «نرگس» (1377)، «تنگنا» (1378)، «پس از باران» (1379)، «خانه‎ پدری» (1380)، «رویای ناتمام» (1382)، «مرگ تدریجی یک رویا» (1385)، «وضعیت سفید» (90-1387)، «مهمانان ویژه» (1390)، «خداحافظ بچه» (1391)، «معراجی‌ها» (1393) و «ماه و پلنگ» (1395)... به نقش ‎آفرینی پرداخته است.

مهیمن تاکنون فلم های سینمایی «گل مریم» (1366)، «بچه‎ های طلاق» (1368)، «گربه‎ آوازخوان» (1369)، «ماموریت آقای شادی» (1371)، «سام و نرگس» (1379)، «چشمان سیاه» (1381)، «وعده‎ دیدار» (1382)، «زیر درخت هلو» (1384)، «محاکمه» (1385)، «کنسرت روی آب» (1389)، «اکباتان» (1390)، «معراجی‌ها» (1392)، «نیاز» (1394) و ... را در کارنامه‌ هنری خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است سریال های «پس از باران»، «ماه و پلنگ» و «تولدی دیگر»، «خانه پدری»، «آئینه»، «یک تکه زمین»، «فروشگاه»، «زیر آسمان شهر3»، «دردسر والدین» و «راز ققنوس» با بازی بانو مهیمن از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

دانلود سریال «ماه و پلنگ»

دانلود سریال «پس از باران»

دانلود سریال «تولدی دیگر»

دانلود سریال «خانه پدری»

دانلود سریال «آئینه»

دانلود سریال «یک تکه زمین»

دانلود سریال «فروشگاه»

دانلود سریال «زیر آسمان شهر3»

دانلود سریال «دردسر والدین»

دانلود سریال «راز ققنوس»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر