نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3863
-
الف
+

امروز در «همبازی» می بینید؛ دستگیری «بهروز» و آغاز دردسرهای «لیلا احتشام»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت بیست و چهارم سریال «همباز» را تماشا می کنید.

در قسمت بیست و چهارم سریال «هم بازی» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ «بهروز» که برای رسیدن به آرزوهایش و گسترش کمپنی مادرش وارد بازار خرید و فروش اسعار(ارز) شده است و به افراد زیادی بدهکار است  و زمانی که تصمیم می گیرد تا از این ماجرا خارج شود فردی مسلح تمام سرمایه اش را از او می دزدد و ازسویی «مهران» که به صورت اتفاقی شاهد این اتفاق بود ماجرا را به «لیلا» خبر می دهد و ...

به گزارش آی فیلم2، «هم‌بازی» نام سریال تلویزیونی به کارگردانی «سروش محمدزاده» و تهیه کنندگی «نوید محمودی» تولید سال 1399 است که اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

«همبازی» ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم «وحید حسن زاده» و «مریم اسمی خانی» با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

دیبا زاهدی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی، بهنام تشکر،کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی و مهتاب شیروانی بازیگران این سریال هستند.

سریال «همبازی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال هم‌بازی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر