نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5228
-
الف
+

روایت «محیا دهقانی» از سکانس «جان پدر کجاستی» سریال «هم بازی»

«محیا دهقانی» بازیگر نقش «روشنا» از حضورش در سریال «همبازی» و سکانس «جان پدرکجاستی» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محیا دهقانی» بازیگر نقش «روشنا» در سریال «هم‌بازی»با حضور در «ویژه برنامه عید سعید فطر» شبکه آی فیلم2 از حضورش در این سریال و سکانس تاثیرگذار «جان پدر کجاستی» صحبت کرد.

وی در پیوند با نقش آفرینی اش در کرکتر یک دختر افغانستانی و سکانس بسیار تاثیرگزار «جان پدر کجاستی» گفت: در فلمنامه این سریال برادرم در «کابل» درس می خواند و قرار است با دختر کاکایم (عمو) ازدواج کند و این سکانس در زندگی «روشنا» بسیار مهم است و از سویی هم یکی از همکاران این کرکتر بنام«احمد» به «روشنا» علاقه دارد و شهادت برادرش شوک بزرگی برای او است.

این بانوی هنرمند در پیوند با این موضوع عنوان کرد: این سکانس بخش کوچکی از حادثه بزرگ «جان پدر کجاستی» را به تصویر می کشد و امیدوارم تاثیرش برای مخاطبان به گونه ای باشد که برای من ادای دینی باشد نسبت به این اتفاق.

من برادر ندارم و این اتفاق بسیار سختی است که در زندگی «روشنا» روی داده است و امثال مثل روشنا ها زیاد هستند و خوشحالم که این نقش را بازی کردم و امیداوارم که چراغی در دل افردای که خاموش زندگی می کنند روشن کرده باشم.

«محیا دهقانی» زاده ۲۴  جدی(دی) ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از «داریوش ارجمند» دریافت کرده‌است.

بانو «دهقانی» در فلم های «لب خط»، «لیلاج»، «ماجرای نیمروز»، «شیار 143» و سریال های «قهر و آشتی» ، «پایتخت4» و «همبازی» به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال «همبازی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر «پایتخت 4»: حضور در قاب تلویزیون در جذب مخاطب و معرفی یک بازیگر تاثیر زیادی دارد

چرا بازیگر نقش «روشنا» در سریال «همبازی» دری صحبت نمی کند؟

م ا 

نظر شما
ارسال نظر