نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2798
-
الف
+

«پرویز فلاحی‌پور»: به خاطر رفاقت در سریال «یاور» حضور یافتم

«پرویز فلاحی پور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از حضورش در سریال «یاور» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «پرویز فلاحی پور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را  در سریال های شب دهم، یوسف پیامبر، ترور خاموش، ملکاوان، آخرین دعوت، دلنوازان، در جست و جوی آرامش نظاره گر بودند در یک مصاحبه از حضورش سریال «یاور» گفت.  

«پرویز فلاحی‌پور» بازیگر سریال «یاور» درباره واکنش‌ها به این سریال بیان کرد که برخی، کار را دوست داشتند و برخی هم نه و به او گفته‌اند که کاش در این مجموعه بازی نکرده بود.

وی درباره تاثیر انتقادهای مردم از سریال در انتخاب‌های بعدی‌اش نیز توضیح داد: مردم همیشه لطف داشته‌اند، خود من هم سعی کرده‌ام همه کارهایم آثار خوبی باشد. بیننده البته نمی‌داند که ما با دلایل مختلفی حضور در یک سریال را می‌پذیریم و البته مشکلات بازیگر ربطی هم به او ندارد اما بازیگر ممکن است مشکل مالی داشته باشد و یا به خاطر دوستی با کارگردان، پروژه‌ای را بپذیرد.

بازیگر «مرد هزار چهره» در واکنش به این انتقادها گفت: این انتقادها به من لطمه ای نمی زند چون کار خوب در کارنامه‌ام زیاد دارم ولی در همین کار خیلی‌ها گفتند که کاش در این سریال بازی نمی‌کردی و من توضیح می‌دادم که همیشه یک اثر، هنری نیست و ممکن است دلیل ما برای پذیرفتن یک پیشنهاد برای پول یا حتی دوستانه باشد. من خیلی «سعید سلطانی» را دوست دارم، همه بازیگران همینطور هستند و دوست دارند با او کار کنند، من هم به دلیل این رفاقت در این سریال بازی کردم.

وی اضافه کرد: این فلمنامه‌ها فراموش می‌شوند اما انسان‌ها فراموش نمی‌شوند سلطانی یا «داریوش ارجمند» دوستان خوبی هستند و ما بیشتر این ابعاد دلی کار را هم نگاه می‌کنیم. برای ما هم شرایط سخت است و دوست داریم بهترین کار را انجام دهیم ولی همیشه این اتفاق صد در صد رخ نمی‌دهد.

به نقل از خبرگزاری مهر، بازیگر «در جستجوی آرامش» تصریح کرد: برای کارگردان هم اینگونه است و ما نمی‌دانیم ممکن است یک فلمنامه یا سریال بگیرد و کاری موفق نشود و مثل بازخوردهای سریال «یاور» دو قطب موافق و مخالف داشته باشد. به هر حال بازیگر همیشه نمی‌تواند کار خوب انجام دهند چون ممکن است در کشور ما این تعداد از پروژه‌های موفق ساخته نشود یا قسمت بازیگر نشود.

بیشتر بخوانید:

«پرویز فلاحی پور»: قرار بود فلمنامه سریال «یوسف پیامبر» را بنویسم

بازیگر سریال «شب دهم»:دوست دارم نقد شوم/می خواهم دستمزدم حلال باشد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر