نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3412
-
الف
+

«حسن پورشیرازی» راهی شفاخانه شد

«حسن پورشیرازی» بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» از بستری شدنش در شفاخانه خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن پورشیرازی» بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» با انتشار یک عکس در صفحه شخصی خود، از بستری شدنش در یکی از شفاخانه های تهران خبر داد.

وی که دلیل مراجعه‌اش به شفاخانه را شکستگی پا ذکر کرده، نوشت: دوستان عزیز، زمین خوردم و پایم شکست. نگران نباشید، الان خدا را شکر خوبم.

این بازیگر، پس از عملیات، به منزل مراجعه کرده است و ادامه تداوی را پیگیری می‌کند.

«حسن پورشیرازی» کارگردان، دستیار کارگردان، عروسک‌گردان، طراح صحنه و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال 1336 در تهران متولد شد.

وی دارای لیسانس تیاتر و فارغ‌التحصیل رشته‌ بازیگری و کارگردانی می‎باشد.

پورشیرازی نخستین بار در سال 1363 با سریال «یک و دو، همه باهم» به کارگردانی «مرضیه برومند» وارد تلویزیون و عرصه بازیگری شد.

او فعالیت در سینما را از سال 1363 با بازی در فلم «صف» به کارگردانی «علی‌اصغر عسگریان» آغاز کرد و در سال 1369 به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان در فلم «بازی بزرگان» حضور یافت.

سریال «برادر» ساخته «جواد افشار» در سال 1395 و سریال «برادرجان» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» محصول سال 1398 از آخرین آثار تلویزیونی است که «حسن پورشیرازی» در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. 

«راستش را بگو»، «لبهٔ آتش»، «نردبام آسمان»،«روز رفتن»، «سفر سبز» و «ریحانه» از دیگر آثار تلویزیونی این بازیگر ایرانی می باشد.

گنجشکک اشی مشی (1392، مسعود کرامتی)،چه خوبه که برگشتی (1391، داریوش مهرجویی)، روز رستاخیز (1389، احمدرضا درویش) در نقش عمر سعد، آقای هفت رنگ (آقای دزد) (1387، شهرام شاه حسینی)، تاکسی نارنجی (1387، ابراهیم وحیدزاده)، مهمان مامان (1382، داریوش مهرجویی)، سگ کشی (1379، بهرام بیضایی)، مسافر ری (1379، داود میرباقری) از جمله آثار سینمایی است که آقای پورشیرازی در آن ها بازی کرده است.

گفتنی است سریال های «فروشگاه»، «آسمان من»، «آرایشگاه زیبا»، «زیر آسمان شهر» و «کیمیا» با بازی آقای پورشیرازی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «زیر آسمان شهر3»

دانلود سریال «آسمان من»

دانلود سریال «فروشگاه» 

دانلود سریال «آرایشگاه زیبا» 

دانلود سریال «کیمیا» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین