نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6402
-
الف
+

بازیگر «پایتخت 4»: حضور در قاب تلویزیون در جذب مخاطب و معرفی یک بازیگر تاثیر زیادی دارد

«محیا دهقانی» با حضور در ویژه برنامه عید فطر شبکه آی فیلم 2 از خاطراتش در سریال «پایتخت» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محیا دهقانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «پایتخت 4» در نقش «سوسن» نظاره گر بودند در «ویژه برنامه عید سعید فطر» از خاطرات و تجربیات کاری خود در این سریال صحبت کرد.

وی در خصوص بازی در سریال «پایتخت 4» و تاثیر آن بر کارنامه هنری اش عنوان کرد: بازی در این سریال در میزان دیده شدنم میان مخاطبان تاثیر زیادی داشت، البته رشته دانشگاهی من «ادبیات نمایشی» و تیاتر بود و به سینما علاقه داشتم ولی حضور در تلویزیون در جذب مخاطب و معرفی یک بازیگر تاثیر زیادی دارد و به عقیده شخصی من یک بازیگر بهتر است اول دیده شود و سپس به سمت بازی در عرصه سینما برود.

بانو «دهقانی» در خصوص حضورش در گروه بازیگران سریال «پایتخت4» گفت: من قبل از حضور در سریال «پایتخت» در آثار دیگری نیز حضور داشتم ولی در این سریال در بین مخاطبان بیشتر شناخته شدم.

وی افزود: من در آن زمان دانشجو بودم و دغدغه بازیگری داشتم البته تجربه هم داشتم و در زمان انتخاب بازیگر کرکتر «سوسن» توسط «الهام غفوریان»، «سیروس مقدم» و «محسن تنابنده» کرکتری که از «سوسن» به من پیشنهاد شد بعدها دچار تغییر شد و تبدیل به کرکتری عصبی شد که مدام دوا می خورد و به «اوس موسی» مامایش(دایی) وابسته است و بخاطر شرایطی که دارد او را به شمال ایران می برد.

این هنرمند ایرانی در ادامه اظهار کرد: گروه تولید سریال «پایتخت» یک تیم حرفوی بود و من با حضور در این سریال تجربه خوبی کسب کردم و آموختم زمانی که یک تیم حرفوی در کار صمیمت و مشارکت خوبی دارند خروجی کار سریال پرمخاطبی چون «پایتخت» به دست می آید در پشت صحنه سریال همه مانند یک فامیل متحد با هم زندگی می کردیم و مانند کرکترهای مقابل کمره مثل خانواده بودیم.

وی در خصوص انتخاب شدنش برای بازی در کرکتر «سوسن» عنوان کرد: زمانی که «محسن تنابنده» این نقش را به من پیشنهاد کرد من هیچ اطلاعی از آن نداشتم و فقط می دانستم که یک سریال پرمخاطب است و زمانی که از من پرسید که آیا «پایتخت» را تماشا کرده ام من گفتم خیر و به شدت تعجب کردند. البته بعد از انتخاب شدنم برای بازی در کرکتر سوسن فورا تمام فصل های ساخته شده سریال «پایتخت»را تماشا کردم و بازی دراین سریال اتفاق خوبی برای من بود.

«محیا دهقانی» زاده ۲۴  جدی(دی) ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از «داریوش ارجمند» دریافت کرده‌است.

بانو «دهقانی» در فلم های «لب خط»، «لیلاج»، «ماجرای نیمروز»، «شیار 143» و سریال های «قهر و آشتی» ، «پایتخت4» و «همبازی»  به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال «همبازی» با هنر نمایی «محیا دهقانی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین