نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3361
-
الف
+

مادر «علی انصاریان»: تحمل تماشای سریال «سرزده» را ندارم

مادر زنده یاد «علی انصاریان» به بازنشر سریال «سرزده» از رسانه ملی ایران، واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2، مادر زنده یاد «علی انصاریان»در پی بازنشر سریال «سرزده» از رسانه ملی ایران، در یک مصاحبه کوتاه از حضورش در این سریال گفت.

مادر زنده یاد «علی انصاریان» در گفت وگویی کوتاه گفت: واقعاً تحمل تماشای سریال سرزده و دیدن علی عزیزم را ندارم و برایم خیلی سخت است هرچند که خودم هم در چند صحنه از این سریال حضور داشتم.

وی ادامه داد: شبی که اولین قسمت سریال را دیدم واقعا تحمل ۱۰ دقیقه از آن هم برایم سخت بود و دیگر نتوانستم آن را تماشا کنم. از طرفی دخترم دارد مقابل چشمانم آب می‌شود و از مردم عزیز می‌خواهم در این شب‌های عزیز برای ما دعا کنند. آن‌ها همواره به ما لطف داشتند و محبت خود را نشان دادند، اما تحمل این شرایط واقعا سخت است و من از مردم بار دیگر می‌خواهم که در شب‌های قدر ما را فراموش نکنند.

«سرزده» یا «مرثیه»، سریالی در ژانر پولیسی به تهیه کنندگی و کارگردانی «بهادر اسدی» و نویسندگی «زامیاد سعدوندیان» تولید سال 1398 است.

زنده یاد علی انصاریان، بهرنگ علوى، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرآبى، مریم مومن، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، غلامرضا عارف نژاد، رضا نظرى و کیمیا خلج بازیگران این سریال هستند.

این سریال داستان اصلان و رضا، دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی را به تصویر می کشد که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است، رضا پولیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است، در جریان یک تعقیب و گریز، رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود و ...

گفتنی است «علی انصاریان» روز چهارشنبه 16 دلو(بهمن) سال 1399 بر اثر  ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.

مرحوم «انصاریان» در فلم های «کلوپ همسران»، «حس خوب زندگی»، «پاداش سکوت»، «رمانتیسم عماد و طوبا» و همچنین در سریال های «زیر آسمان شهر»، «چارخونه»، «خانه اجاره‌ای»، «نقطه چین»، «محکومین» و «کیمیا» ایفای نقش کرده بود.

 در پیوند با این خبر بخوانید :

خاطرات کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» از همکاری با «علی انصاریان»

با هم ببینیم؛ سکانسی تامل برانگیز از هنرنمایی «علی انصاریان» در سریال «سرزده»

«علی انصاریان» به کما رفت

آخرین وضعیت «علی انصاریان» بعد از ابتلا به کرونا

فوتبالیست های ایرانی که بازیگر شدند

بازگشت «علی انصاریان» به سینماها با فلم فوتبالی «شهاب حسینی»

نقش آفرینی متفاوت «علی انصاریان» در فلم «هولیا»

«علی انصاریان» با نقشی متفاوت در سریال «سرزده»

«علی انصاریان» نامزد دریافت جایزه بین المللی شد

دانلود سریال «سرزده»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر