نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3087
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم 2 با «مریم سلطانی» بازیگر سریال «سه در چهار»

«مریم سلطانی » در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از هنرنمایی اش در نقش «مریم» سریال «سه درچهار» گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«مریم سلطانی» متولد 6 دلو (بهمن) 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد و از 26 سالگی مقابل کمره رفت.

بانو سلطانی کارش در بازیگری را با کورس های «حمید سمندریان» آغاز کرد و در فلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی «محمد نوری‌زاد» کنار زنده یاد «محمدعلی کشاورز» در سال ۱۳۷۹ معرفی شد.

در سال 1381 با سریال «جوان امروز» در کنار «مینا نوروزی» و «گوهر خیراندیش» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با سریال «کلانتر ۱» در سال 1382 به شهرت رسید.

سال 1386 در سریال «روزگار قریب» به کارگردانی «کیانوش عیاری» ایفای نقش کرد و با هنرمندانی چون مهدی هاشمی، شهاب کسرائی، ناصر هاشمی و کاوه آهنگر همکاری داشت.

بانو سلطانی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم وی در این سال، بازیگری در سریال «سه در چهار» به کارگردانی «مجید صالحی» ،«بی گناهان» به کارگردانی «احمد امینی»، فلم های  «آقای هفت رنگ» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی»، «آناهیتا» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» و سریال «رستگاران» به کارگردانی «سیروس مقدم» محسوب می‌شود.

مریم سلطانی در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است اما وی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 55 فیصد آثار وی تلویزیونی و 45 فیصد آثارش سینمایی است.

 باخانمان، دولت مخفی، ماتادور، پنجره، دارا و ندار، کلانتر ۳، سه در چهار، بی گناهان، رستگاران، روزگار قریب، لبخند سبز، بالابلند ، کلانتر ۲ ، تا صبح و «باخانمان» ازجمله سریال هایی است که مریم کاویانی در آن ها بازی کرده است.

وی همچنین در فلم های سینمایی بچگیتو فراموش نکن، اخراجی‌ها3، دختر شاه پریون، حلقه های ازدواج، ورود زنده ها ممنوع، آقای هفت رنگ،  آناهیتا، زن ها فرشته اند، سربلند و  انتظار بازی کرده است.

به بهانه نشر سریال «سه در چهار» از شبکه آی فیلم2 و استقبال مخاطبان از این سریال کمیدی ، گپ و گفتی با این بانوی هنرمند ایرانی داشتیم که در ادامه می خوانید:

آی فیلم 2: چگونه برای بازی در نقش «مریم» در سریال «سه در چهار» انتخاب شدید؟

مریم سلطانی: در روز اولی که نقش «مریم» در این سریال پیشنهاد شد «رضا عطاران» و «مجید صالحی» حضور داشتند و من تجربه بازی در سریال های طنز را نداشتم، البته کرکتر «مریم» نسبت به سایر نقش ها جدی تر بود که من ان را پذیرفتم.

آی فیلم 2: آیا فکر می کردید از این سریال تا به این حد استقبال شود؟

مریم سلطانی: بله، البته نه تا به این حد، با وجود گذشت سال های زیادی از تولید این سریال و با وجود باز نشرهای متعدد هنوز هم در بین مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است و بینندگان خاص خود را دارد البته در حین مراحل تولید فضای کاری بسیار شاد بود.

آی فیلم 2: خاطره خاصی در حین ضبط این سریال در ذهنتان هست؟

مریم سلطانی: خاطره خاصی به یاد ندارم سال های طولانی از تولید این کار گذشته است و البته به خاطر دارم که گروه تولید سریال «سه در چهار» بسیار صمیمی بودند و متن فلمنامه معمولا در روزهای ضبط  توسط «علیرضا مسعودی» نویسنده این سریال در حین تولید به ما می دادند و در لحظه به کمیدی آن اضافه می شد.

آی فیلم 2: کدام یک از کرکتر های این سریال ر ا بیشتر دوست داشتید؟

مریم سلطانی: من خودم تک تک کرکتر های سریال «سه در چهار» را دوست داشتم از «محمد کاسبی»،«شهره لرستانی»، «مهران رجبی»، «علی صادقی»، «اشکان اشتیاق» و ...هر کدام از شخصیت ها به صورت مجزا زحمت زیادی کشیدند و نقششان را به خوبی ایفا کردند.

آی فیلم 2: با توجه با رضایت بینندگان از این سریال مردم توقع داشتند که فصل های بعدی آن نیز ساخته شود به نظرتان این کار شدنی است و شما بازی در آن را قبول می کنید؟

مریم سلطانی: بله، از «علیرضا مسعودی» نویسنده این سریال شنیدم که قرار است فصل دوم سریال «سه در چهار»  ساخته شود و اگر برای حضور در این کار دعوت شوم حتما قبول می کنم.

آی فیلم 2: چرا در قاب تلویزیون کمرنگ شده اید؟ آیا برای بازی و پذیرش یک نقش جدید فاکتور های خاصی مد نظر دارید؟

مریم سلطانی:من در حال حاضر مدیریت یک مجموعه بزرگ زیبایی را به عهده دارم که بیشتر وقت من را می گیرد ولی اگر نقشی پیشنهاد شود که مناسب باشد و فلمنامه و گروه تولید خوبی داشته باشد حتما قبول می کنم.

آی فیلم 2: اگر بازی در نقش یک کرکتر افغانستانی به شما توصیه شود بازی میکنید؟

مریم سلطانی: بله، بسیار خوشحال می شوم. من برای مردم «افغانستان» احترام زیادی قائل هستم.

آی فیلم 2:اگر پیام و صحبتی برای مخاطبان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی  شبکه آی فیلم 2 دارید بفرمائید؟

مریم سلطانی: تشکری دارم که سریالهای ما را دنبال می کنند امیدوارم که آثار ماندگاری از ما برای آن ها نشر شود.

مصاحبه کننده: فاطمه اکبری

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر