نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2163
-
الف
+

تجربه «کوروش تهامی» از بازی در سریال «ملکوت»

«کوروش تهامی» بازیکر سینما و تلویزیون ایران از تجربه بازی اش در سریال های مناسبتی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «کوروش تهامی» بازیگر سینما و تلویزیون، که مخاطبان آی فیلم 2 بازی او را در سریال های «مریم مقدس»، «روشن تر از خاموشی»، «زیر تیغ»، «تبریز در مه»،«شمس العماره»،«ملکوت»، «شوق پرواز» و «دیوار شیشه ای» مشاهده کردند در یک مصاحبه درباره تجربه حضور خود در سریال‌های ماه مبارک رمضان گفت.

وی عنوان کرده است: تنها نقشی که در سریال‌های ماه رمضان بازی کردم، به سال‌ها قبل برمی‌گردد و آن سریال «ملکوت» بود. سال گذشته هم قرار بود در سریال «سرباز» بازی کنم؛ اما به دلیل این که همزمان در پروژه‌های دیگر نیز فعالیت داشتم، نتوانستم در این سریال حضور پیدا کنم.

وی درباره فشار کار در سریال‌های مناسبتی اظهار کرد: به طور کلی، ساخت سریال‌های مناسبی به دلیل زمان کمی که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، فشار کاری زیادی را بر عوامل وارد می‌کند. بنابراین برای من بازی در همان یک سریال مناسبتی کافی بود.

کوروش تهامی در پایان سخنانش با ذکر خاطره‌ای جالب از دوران روزه داری خود، به میزان گفت: وقتی برای اولین بار در ماه رمضان روزه گرفتم، چون عادت به تحمل گرسنگی نداشتم؛ مدام چشمم به ساعت بود و منتظر لحظه‌ افطار بودم. همچنین سعی می‌کردم نمازم را همیشه اول وقت بخوانم.

 «کورش تهامی» زاده ۴ ثور/اردیبهشت ۱۳۵۰ هجری خورشیدی دانش‌آموخته رشته تیاتر میباشد.

وی در سن ۲۵ سالگی برای نخستین بار حضور در سینما را با فلم «سینما سینماست» تجربه کرد.

اولین تجربه آقای تهامی در قاب تلویزیون حضور در سریال «فردا دیر است» به کارگردانی «حسن فتحی» می باشد.

این هنر مند ایرانی  همچنین در سریال های «روشن تر از خاموشی»، «مریم مقدس»، «رستوران خانوادگی»، «بچه های خیابان»، «مشق عشق»، «شیخ بهایی»، «زیر تیغ» «ساعت شنی»، «شمس‌العماره»، «ملکوت»، «شوق پرواز»، «تبریز در مه»، «یک تکه زمین»، «عصر پاییزی»، «دیوار شیشه ای»، « گمشدگان»و فلم هایی نظیر «این زن حرف نمی‌زند» (1382)، «به رنگ ارغوان» (1383)، «سرگیجه» (1385)، «نسل جادویی» (1385)، «آن مرد آمد» (1386)، «برف روی شیروانی داغ» (1389)، «گناهکاران» (1390)، «دل بی‌قرار» (1391) و «تنها در چند دقیقه سکوت» (1392)  هنر نمایی کرده است.

در ویدیو بالا سکانسی از نقش آفرینی کوروش تهامی در سریال «ملکوت» را تماشا می کنید.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بیوگرافی «کوروش تهامی» بازیگر نقش «عباس میرزا» در سریال «تبریز در مه»+تصاویر

«کوروش تهامی»: بازیگری تنها حفظ دیالوگ ها نیست/ هنوز راه طولانی پیش روی من است

م ا 

نظر شما
ارسال نظر