نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4391
-
الف
+

امروز در «جدال با سرنوشت» می بینید؛ آشکار شدن راز خواستگار پولدار «مینا» وخوش اقبالی «عباس»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «جدال با سرنوشت» را تماشا می کنید.

امروز در آخرین سریال «جدال با سرنوشت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ «عباس ساحلی» که به دلیل دزدی شریک کمپنی اش در محبس بود توسط وکیل «مهران مظاهر» آزاد می شود.از سوی دیگر مهران که بخاطر بیماری اش آخرین روز های زندگی اش را سپری می کند با خریدن بیشتر سهام کمپنی دارویی «عباس» به او کمک می کند و حتی از پدر «مینا پرومند» هم درخواست می کند که در خرید این سهام مشارکت کند تا بدین وسیله زمینه ساز آشتی بین خانواده پورمند و «عباس» فراهم شود در این بین مینا که نگران سلامتی پدر و مادرش است به همراه دوستش به در خانه مظاهر می رود ومتوجه می شود که.... 

به گزارش آی فیلم 2، «جدال با سرنوشت» به کارگردانی «مسعود رشیدی» و تهیه‌کنندگی «عباس بابا جعفر» تولید سال ۱376 خورشیدی می باشد.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: «مهران» جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که به تازگی از خارج بازگشته و قصد ازدواج با «مینا» را دارد. اما مینا که برای ازدواج با او تردید دارد، با اصرارهای پدر و مادرش مواجه می‌شود؛ غافل از آنکه مسأله‌ای در مورد مهران وجود دارد که همه از آن بی‌اطلاع هستند . . .».

«فرشید نوابی»، «مهران احمدی»، «سمیرا سیاح»، «شیرین کاظمی»، «سعید دولتی» و «الهام جعفرنژاد» ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال «جدال با سرنوشت» ایفای نقش کرده اند.

سریال «جدال با سرنوشت» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «جدال با سرنوشت» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر