نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3041
-
الف
+

«داریوش ارجمند»: شخصیت های «یاور» و «حشمت فردوس» هیچ شباهتی به هم ندارند

«داریوش ارجمند» در یک مصاحبه، درباره شباهت کرکتر «یاور» با «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «داریوش ارجمند» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2 در یک مصاحبه از شباهت های نقش «حشمت فردوس» با «یاور» گفت.

«داریوش ارجمند» درباره شباهت شخصیت «یاور» در سریال تلویزیونی «یاور» با نقش «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» گفت: هیچگونه شباهتی بین کرکتر حشمت فردوس سریال «ستایش» با یاور نمی بینیم، یاور و حشمت هیچ شباهتی به هم ندارند. این دو شخصیت با وجود اینکه توسط یک نویسنده طراحی شده اند و یک بازیگر نقش هر دوی آن ها را ایفا کرده، حتی روی کاغذ و در فلمنامه هم شباهتی به هم ندارند.

وی ادامه داد: اصلا اینگونه نیست که من به عنوان بازیگر تلاش کرده باشم که یاور به حشمت فردوس شبیه نشود چرا که این تفاوت در شخصیت پردازی دو کرکتر وجود دارد و اگر کمی دقت کنیم متوجه تفاوت های کاملا مشخص در شخصیت پردازی آن ها خواهیم شد.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: هیچوقت در اثری که علاقه ای به آن نداشته باشم و نظرم را جلب نکرده باشد بازی نمی کنم. «یاور» هم سریالی است که هم در متن فلمنامه برایم اثری ارزشمند و جذاب بود و هم تیم تولید را می شناختم و همکاری با آن ها برایم اتفاق خوشایندی است. اطمینان دارم که «یاور» مخاطبان بسیاری خواهد داشت.

ارجمند در پایان اظهار داشت: قضاوت کردن درباره سریال «یاور» هنوز خیلی زود است. آثاری که «سعید مطلبی» می نویسد سریال هایی اجتماعی، اخلاق گرا و خانوادگی هستند که «یاور» هم حائز چنین ویژگی هایی است. امیدوارم مردم این سریال را ببینند و از دیدن آن لذت ببرند.

«داریوش ارجمند» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون متولد 5 اسد(مرداد) 1323 تهران است.

وی دارای مدرک ماستری تیاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد ایران است.

«داریوش ارجمند» با بازی در فلم «ناخدا خورشید» ساخته «ناصر تقوایی» به سینما آمد و در سال 1365 خورشیدی با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فلم فجر ایران جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

وی در فلم های «کشتی آنجلیکا»، «جستجوگر»، «پرده آخر» توانا و قدرتمند ظاهر شد. در دهه هفتاد اما کم کار بود. بازی بسیار خوب او در سه فلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ کشی» نشان از توانایی های او دارد.

این بازیگر ایرانی در دهه 80 با بازی در سریال «ستایش» به عنوان کرکتر «حشمت فردوس» به اوج شهرت خود رسید که هر 3 فصل این سریال با نقش آفرینی وی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید.

بیشتر بخوانید:

بازگشت بازیگر سریال «ستایش» با یک سریال ماه رمضانی

کارگردان و بازیگر «ستایش» با «یاور» به تلویزیون می‌آیند

علت محبوبیت کرکتر «حشمت فردوس» از زبان «داریوش ارجمند»

سکانس برتر؛ لت و کوب شدن «صفایی» توسط «حشمت فردوس»

سکانسی از سریال «ستایش» به مناسبت سالروز تولد «داریوش ارجمند»

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

دانلود سریال «ستایش3» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر