نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1578
-
الف
+

امروز در«جدال با سرنوشت» می بینید؛ آزادی «عباس» از محبس و تلاش های نافرجام «مهران» برای ازدواج

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت 16سریال «جدال با سرنوشت» را تماشا می کنید.

در قسمت های قبلی سریال «جدال با سرنوشت» در شبکه آی فیلم 2 مشاهده کردید؛ «عباس ساحلی» که هم دانشگاهی و هم محلی «مینا پورمند» است از او خواستگاری می کند اما چون وضعیت مالی خوبی نداشت از سوی فامیل پورمند به شکل بدی تحقیر می شود و این در حالی است که آن ها قصد دارند دخترشان را به نکاح «مهران مظاهر» که  جوان پولداری است در آورند غافل از اینکه او بخاطر بیماری اش مدتی درگیر اعتیاد بود و بعد از ترک اعتیادش بخاطر بیماری سختی که دارد مدت زیادی زنده نمی ماند.

«مهران» چون تنها فرزند فامیل پولدار مظاهر است بخاطر پدر و مادرش اصرار دارد تا با «مینا» ازدواج کند تا با اولاد دار شدنش آن ها بعد از مرگ او تنها نباشند.«مهران» بر حسب اتفاق در کمپنی دارویی «عباس» در سمت مترجم مصروف به کار می شود.

امروز در قسمت شانزدهم سریال «جدال با سرنوشت» می بینید؛ «عباس» با پی بردن به بیماری «مهران» تلاش می کند تا به او کمک کند و به شدت نگران شرایط صحی او است و از سوی دیگر خودش هم که به تازگی  پدر بیمارش فوت کرده است و  به علت دزدی شریک کمپنی اش با مشکلات زیادی روبرو می شود و  با شکایت شرکایش به«محبس» می رود وبعد از مدتی با ضمانت فردی ناشناس آزاد می شود و...

به گزارش آی فیلم 2، «جدال با سرنوشت» به کارگردانی «مسعود رشیدی» و تهیه‌کنندگی «عباس بابا جعفر» تولید سال ۱376 خورشیدی می باشد.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: «مهران» جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که به تازگی از خارج بازگشته و قصد ازدواج با «مینا» را دارد. اما مینا که برای ازدواج با او تردید دارد، با اصرارهای پدر و مادرش مواجه می‌شود؛ غافل از آنکه مسأله‌ای در مورد مهران وجود دارد که همه از آن بی‌اطلاع هستند . . .».

«فرشید نوابی»، «مهران احمدی»، «سمیرا سیاح»، «شیرین کاظمی»، «سعید دولتی» و «الهام جعفرنژاد» ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال «جدال با سرنوشت» ایفای نقش کرده اند.

سریال «جدال با سرنوشت» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «جدال با سرنوشت» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر