نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1565
-
الف
+

گریه های تلخ و دردناک «بیوک میرزایی» به خاطر فوت همسرش +ویدیو

«بیوک میرزایی» بازیگر پیشکسوت رادیو، تلویزیون و سینمای ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای غم انگیز مرگ همسرش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «بیوک میرزایی» پیشکسوت عرصه رادیو و بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «روزگار جوانی»، «دزد و پلیس»، «معما»، «کلاه پهلوی»، «کیمیا»، «مدار صفر درجه»و «پهلوانان نمی‌میرند» شاهد بودند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره مرگ همسرش سخن گفته است.

میرزایی عنوان کرده است: همسرم به دلیل ابتلا به بیماری سرطان 14 مرتبه شیمی درمانی انجام داده بود ولی به دلیل عشق به زندگی مرگ را باور نداشت و در اواخر دوران بیماری اش نمی توانست راه برود و بدون اکسیژن نمی توانست نفس بکشد.

وی افزود: من از همسرم پرستاری می کردم و چهره ضعیف و نحیف اورا مشاهده می کردم و به او می گفتم کاری هست که بتوانم برایت انجام دهم؟ و او با نگاه معصومانه اش به دشواری می گفت: «نفس مرا بده  و کاری از دست من بر نمی آمد و در آخر نفسش رفت و مرا تنها گذاشت...»

«بیوک میرزایی» متولد ۹ اسد/مرداد ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران گوینده رادیو و بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است.

میرزایی فارغ‌التحصیل رشته «علوم سیاسی» دانشگاه آزاد است.

وی در سال ۱۳۴۹ به عمر  ۱۵ سالگی، به یادگیری رشته بازیگری در «هنرکده هنرپیشگی آناهیتا» پرداخت. سپس از سال ۱۳۶۲ و با حضور در نمایش تلویزیونی «آینه خیال» به کارگردانی «داود میرباقری»، کارش را در تلویزیون آغاز نمود و از سال ۱۳۶۳ نیز با برنامه «صبح جمعه با شما»، حضور در رادیو را تجربه نمود.

وی در ۱۳۶۸ در سریال «آقای دلار» به کارگردانی «مجید بهشتی» بازی کرد.

آغاز فعالیت بیوک میرزایی در سینما، در سال ۱۳۶۷ و با فلم «نار و نی» به کارگردانی «سعید ابراهیمی‌فر» بود.

این هنرمند ایرانی همچنین در فلم های «خوک» (۱۳۹۶)، «اخراجی‌ها ۲» (۱۳۸۷)، «پسران آجری» (۱۳۸۵)، «از دوردست» (۱۳۸۴)، «خانه روشن» (۱۳۸۴)، «واکنش پنجم» (۱۳۸۱)، «بمانی» (۱۳۸۰)، «عشق شیشه‌ای» (۱۳۷۸)، «آشوبگران» (۱۳۷۷)، «تعطیلات تابستانی» (۱۳۷۴)، «تنگنا» (۱۳۷۴)، «حادثه در کندوان» (۱۳۷۴)، «دادستان» (۱۳۷۰) و «ابلیس» بازی کرده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«بیوک میرزایی»: شخصیت‌های سریال روزگار جوانی از دل اجتماع آمده بودند

ناگفته های «بیوک میرزایی» از بازی در سریال های قدیمی آی فیلم 2

م ا 

نظر شما
ارسال نظر