نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8232
-
الف
+

با «نادیا دلدار گلچین» بازیگر سریال «سه در چهار» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

در این گزارش با «نادیا دلدار گلچین» بازیگر سریال «سه در چهار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «نادیا دلدار گلچین» زاده ۱۸ ثور(اردیبهشت) ۱۳۳۹ هجری خورشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. 

وی در رشته موسیقی در هنرستان عالی موسیقی به تحصیل پرداخت و موفق به اخذ دیپلوم در این رشته گردید. ابتدا وارد عرصه تیاتر شد و به تدریج به بازیگری در سینما روی آورد و در سال ۱۳۶۹ با بازی در فلم «ابلیس»، ساخته «احمدرضا درویش» به ایفای نخستین نقش خود در سینمای ایران پرداخت.

بانو گلچین با سریال «درخت دوستی» وارد قاب تلویزیون شد و دوره موفقی را در سریال های تلویزیونی گذراند. حضور وی در سریال های کمیدی بسیار کم بوده اما سریال «سه در چهار» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، یکی از نقش های ماندگار خود را ایفا کرد.

بانو گلچین در این سریال نقش «طلا خانم» را ایفا می کند و از شخصیت های مرکزی این سریال است.

بازی در فلم‌هایی چون «همه دختران من» (۱۳۷۲)، «روسری آبی» (۱۳۷۳)، «عروسی مهتاب» (۱۳۷۵)، «مهر مادری» (۱۳۷۶)، «غریبانه» (۱۳۷۶)، «کمکم کن» (۱۳۷۷)، «دختری با کفش‌های کتانی» (۱۳۷۷)، «مزاحم» (۱۳۸۰)، «شب برهنه» (۱۳۸۰)، «ملاقات با طوطی» (۱۳۸۲) و «سه درجه تب» (۱۳۸۹) در کارنامه سینمایی نادیا گلچین به چشم می‌خورد.

از کارهای تلویزیونی این بازیگر نیز می‌توان به بازی در سریال‌های «درخت دوستی» (۱۳۶۶)، «خاله سارا» (۱۳۷۱)، «دزدان مادربزرگ» (۱۳۷۵)، «پهلوانان نمی‌میرند» (۱۳۷۶)، «کهنه‌سوار» (۱۳۷۶)، «همه فرزندان من» (۱۳۷۶)، «پس از باران» (۱۳۷۹)، «سفر سبز» (۱۳۸۱)، «نقطه‌چین» (۱۳۸۳)، «سه در چهار» (۱۳۸۷) و «کلاه پهلوی» (۱۳۹۲) اشاره کرد.

نادیا گلچین از خانواده‌ای هنرمند است؛ او فرزند نادر گلچین بود و مرجانه گلچین دختر عموی اوست.

این بازیگر به عمر ۵۲ سالگی در تاریخ 25 اسد(مرداد) 1391 بر اثر بیماری کلیوی دارفانی را وداع گفت.

گفتنی است سریال های پهلوانان نمی‌میرند، همه بچه‌های من، پس از باران، سفر سبز، سه در چهار و کلاه پهلوی با نقش آفرینی بانو نادیا دلدار گلچین از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «سه در چهار»

دانلود سریال «کلاه پهلوی»

دانلود سریال «سفر سبز»

دانلود سریال «پس از باران»

دانلود سریال «همه بچه های من»

دانلود سریال «پهلوانلن نمی میرند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر