نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3649
-
الف
+

«مهران غفوریان» در شفاخانه بستری شد

«مهران غفوریان» بازیگر سرشناس ایرانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی اعلام کرده که راهی شفاخانه شده و از مردم خواست که برایش دعا کنند.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران غفوریان» بازیگر سرشناس ایرانی که مخاطبان آیفیلم۲ شاهد هنرنمایی وی در سریال های «زن بابا»، «در حاشیه» و «زیر آسمان شهر» بودند با انتشار ویدیویی در فضای مجازی اعلام کرد که قرار است برای انجام یک عملیات جراحی راهی شفاخانه شود و از مردم خواست تا برایش دعا کنند.

 این درحالی است که مهران غفوریان چندی پیش با انتشار عکس هایی از خود که به شدت لاغر شده بود مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته بود.

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان و فلمنامه‌نویس تلویزیون و سینمای ایران سال 1353 خورشیدی در تهران متولد شد. او بازیگری را از سال 1373 خورشیدی با سریال کمیدی «جنگ 39» به کارگردانی «داریوش کاردان» آغاز کرد.

«ما همه با هم هستیم»، «خالتور»، «50 کیلو آلبالو»، «مجرد 40 ساله»، «پیتزا مخلوط»، «حلقه های ازدواج»، «شیر و عسل»، «زن بدلی»، «انتخاب» و «شارلاتان» از جمله فلم هایی است که آقای مهران غفوریان در آن ها نقش بازی کرده است.

او همچنان در سریال های «پنچری»، «همسایه ها»، «درحاشیه»، «شوخی کردم»، «زن بابا»، «قرارگاه مسکونی» و «زیر آسمان شهر»و «فروشگاه» ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید :

مهران غفوریان از ساخت «زیر آسمان شهر4» سخن گفت 

کمدین ایرانی پدر شد+عکس

فصل چهارم سریال «زیر آسمان شهر» ساخته می شود

اینستاگرام گردی/اولین عکس سه نفره کمیدین معروف سریال «درحاشیه»

نشر یک سریال کمیدی جدید در نوروز 98

م ا

نظر شما
ارسال نظر