نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2090
-
الف
+

«مزدک رستمی» از سریال «همه چیز آنجاست» و دنیای بازیگری سخن گفت

«مزدک رستمی» بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» با حضور در ویژه برنامه سال نو 1400 از فعالیت های اخیرش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مزدک رستمی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «همه چیز آنجاست» شاهد بودند، در «ویژه‌ برنامه سال نو 1400» در پیوند با نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: از سال 1381 وارد فضای یادگیری بازیگری شدم و یک تجربه کوتاه در فلم «مارمولک» را تجربه کردم . بعد از آن «به رنگ ارغوان» را با آقای حاتمی کیا کار کردم.

رستمی افزود: در همین راستا در مقطع و رشته لیسانس بازیگری و ماستری کارگردانی تحصیل نمودم و بعد از آن در فلم ها و سریال های مختلفی مثل «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه» و... نقش آفرینی کردم.

وی ادامه داد: هم اکنون چند پروژه در دست دارم و در یکی از آن ها قرار است نقش یک افغانستانی را ایفا کنم، به نظر من ایفای نقش در جغرافیای مختلف، شخصیت های مختلف با گویش های مختلف در واقع یک چالش برای یک بازیگر است و از اینکه یک نقش پرچالش باشد، استقبال می کنم.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» در مورد ارتباط تحصیلات آکادمیک با بازیگری اظهار داشت: با احترام به همه هنرمندانی که از سایر رشته ها وارد عرصه بازیگری شده اند، اما وقتی یک بازیگر فضای آکادمیک را تجربه می کند، افق جدیدی نسبت به حرفه خود پیدا می کند اما بازیگری اینطور نیست که فضای آکادمیک تضمینی برای موفقیت و ارائه نقش های خوب باشد. در واقع داشته های علمی شما باید به عمل تبدیل شود.

وی در پاسخ به سوال«دلیل اصلی اختلاف اسماعیل و سمانه در سریال همه چیز آنجاست را چه می دانید» گفت: به حیث یک بازیگر وقتی یک نقش را می پذیرم، دوست ندارم از دید بیرون(دید مخاطب) به آن نگاه کنم. برای نقش «اسماعیل» از چند متخصص کمک گرفتم و باعث شد نقش را به خوبی ایفا کنم. به نظرم اسماعیل معلول است به این معنی که دلایل زیادی باعث می شود که چنین افرادی دست به این رفتار بزنند.

مزدک رستمی در پایان گفت: اگر روزی قرار باشد نقش یکی از مشاهیر فارسی زبان را ایفا کنم، تمایل دارم شخصیت «خیام» را ایفا کنم.

بیشتر بخوانید:

مهرداد هویدا: کیفیت مسابقه «نواهنگ» بسیار بالاست

«مهرداد هویدا»: هر ملودی که می نویسم روح افغانستان در آن جریان دارد

حضور بانوان ورزشکار موفق افغانستانی در ویژه برنامه سال نو

اجرای زیبای «مسعود عظیمی» در ویژه برنامه سال نو شبکه آی فیلم۲

«جواد انصافی»: مردم افغانستان را بسیار دوست می دارم

خانواده موفق افغانستانی مهمان ویژه برنامه سال نو ۱۴۰۰

مصاحبه اختصاصی آی فیلم۲ با «مریم خدارحمی» بازیگر سریال «ستایش۳»

آهنگ زیبای «شهرام خاکسار» در ویژه برنامه سال نوروزی ۱۴۰۰

نقاش افغانستانی: وظیفه یک هنرمند دفاع از هنر سرزمینش و ارائه آثار ارزشمند است

ویژه برنامه جذاب سال نو 1400 آی فیلم2 با حضور بازیگران و هنرمندان مشهور

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
محمد

مزدک رستمی بسیار در فیلم همه چیز آنجاست درخشید و امیدوارم در همه کارهای زندگی اش موفق باشد