نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1086
-
الف
+

«نثاراحمد تاجیک» هنرمند افغانستانی: وظیفه یک هنرمند دفاع از هنر سرزمینش و ارائه آثار ارزشمند است

«نثاراحمد تاجیک» هنرمند افغانستانی، از فعالیت های خود در عرصه نقاشی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «نثاراحمد تاجیک» نقاش و هنرمند افغانستانی با حضور در ویژه برنامه سال نو 1400، از فعالیت های خود در عرصه دنیای هنر و نقاشی سخن گفت.

ویژه‌ برنامه سال نو 1400 خورشیدی که عصر روز شنبه 30 حوت(اسفند) از شبکه آی فیلم2 نشر شد، میزبان هنرمندان و بازیگرانی از افغانستان و ایران بود و نثار احمد تاجیک یکی از مهمانان این برنامه بود.

«نثاراحمد تاجیک» در پیوند با فعالیت های خود اظهار داشت: نزدیک به 30 سال است که نقاشی را در سبک های مختلف کار می کنم و به نقاشی از طبیعت بیشتر علاقه دارم.

وی ادامه داد: زیباسازی فضاهای مختلف و نقاشی روی دیوار از دیگر فعالیت های من می باشد که در سطح شهر تهران انجام داده ام.

نثار احمد تاجیک در مورد برگزاری نمایشگاه ها و اشتراک در جشنواره های نقاشی گفت: وظیفه یک هنرمند دفاع از هنر سرزمینش و ارائه آثار ارزشمند است، در 17 سالگی با کمک استادم «اسماعیل حسن زاده» که از استادان نقاشی قهوه خانه در ایران بودند، توانستم اولین آثار را خود را روی دیوار خلق کنم و بعد از آن نقاشی روی بوم را آغاز کردم که باعث شد در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف حضور داشته باشم.

لازم به ذکر است، این هنرمند افغانستانی در جریان ویژه برنامه نوروز 1400، طاق ظفر در کابل را به صورت نقاشی به تصویر کشیده و به بینندگان تقدیم نمود.

ویژه برنامه جذاب سال نو 1400 آی فیلم2 با حضور بازیگران و هنرمندان مشهور

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر