نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2195
-
الف
+

بازیگر «فوق لیسانسه ها» با گریمی متفاوت در «خودخواسته»

بازیگر «فوق لیسانسه ها» از گریم خود در سریال جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «عزت الله مهرآوران» بازیگر «فوق لیسانسه ها» تصویری از گریم خود را در سریال جدید، در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

وی با انتشار این عکس نوشت: «سریال خودخواسته
کاری از علیرضا بذرافشان
تهیه کننده: امیرحسین طالبی کاشانی و سعید سلار زهی»

«خودخواسته» به کارگردانی «علیرضا بذرافشان» و نویسندگی «امیرعلی نبویان» و «علی دادرس»، سریالی در ژانر کمیدی معمایی می باشد که فلمبرداری آن به تازگی آغاز شده و «عزت الله مهرآوران» یکی از بازیگران این سریال است.

عزت‌الله مهرآوران زاده‌ ۱۸ ثور(اردیبهشت) ۱۳۲۸ هجری خورشیدی در مسجدسلیمان است.

وی دارای نشان درجه‌ی ۲ هنری از سوی وزارت ارشاد اسلامی و وزارت علوم ایران است و همچنین در سال ۱۳۵۴ موفق به کسب نشان صلاحیت هنری از اداره‌ی تیاتر خوزستان گردید.

او نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌هایی چون «تقدیر نفرین‌شده‌ی لیدی مکبث»، «مکبث و روئین‌تن»، «هنرپیشه هملت»، «حجله‌ بید» و «تازیانه‌ بهرام» را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

مهرآوران بارها موفق به کسب جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف گشته‌ است. از دستاوردهای این هنرمند، می‌توان به دریافت جایزه‌ی اول نمایشنامه‌نویسی برای نمایش «غزلواژه قصد» از مسابقات نمایشنامه‌نویسی بین‌المللی دفاع مقدس و جایزه‌ بهترین بازیگر برای نمایش «هملت» از فستیوال بین‌المللی ارمنو‏ اشاره کرد.

وی در فلم های «مرد عوضی» (۱۳۷۶)، «آژانس شیشه‌ای» (۱۳۷۶)، «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۷)، «مومیایی ۳» (۱۳۷۸)، «بانوی من» (۱۳۸۱)؛ و سریال هایی نظیر «فروشگاه» (1374)، «کژدم ۳۳» (۱۳۷۶)، «هتل پیاده‌رو» (۱۳۷۸)، «پیامک از دیار باقی» (۱۳۸۶)، «وضعیت سفید» (۱۳۹۰)، «مسیر انحرافی» (۱۳۹۱)، «دزد و پلیس» (۱۳۹۱)، «هفت‌سنگ» (۱۳۹۳)، «لیسانسه ها 1 و 2» (1396) و «فوق لیسانسه ها» (1398) ایفای نقش کرده‌ است.

گفتنی است سریال های فروشگاه، کژدم 33، وضعیت سفید، دزد و پلیس، لیسانسه ها 1 و 2 و فوق لیسانسه ها با نقش آفرینی عزت الله مهرآوران از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «فروشگاه»

دانلود سریال «کژدم 33»

دانلود سریال «وضعیت سفید»

دانلود سریال «دزد و پلیس»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «لیسانسه ها2»

دانلود سریال «فوق لیسانسه ها»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر