نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3050
-
الف
+

«مریم معصومی» بازیگر سریال «نقش خاک» شد

«مریم معصومی» به جمع بازیگران سریال رمضانی «نقش خاک» به کارگردانی «آرش معیریان» پیوست.

شبکه جهانی آی فیلم2، «مریم معصومی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «همه چیز آنجاست» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال در دست تولید «نقش خاک» پیوست.

تصویربرداری سریال«نقش خاک» به کارگردانی «آرش معیریان» و تهیه کنندگی «محمدمهیار کلهر» از دو ماه پیش در همدان آغاز شده و به تازگی«مریم معصومی» و «شیرین بینا» به گروه بازیگران این سریال پیوستند.

«نقش خاک» یک ملودرام با موضوع اجتماعی و خانوادگی ا‌ست که این روزها در مرحله تولید برای نشر در ایام ماه رمضان از تلویزیون ایران آماده می شود.

پیش از این حضور آزیتا ترکاشوند، حمید شریف‌زاده، مژگان ربانی، اصغر سمسارزاده، شهنام شهابی، مهرداد ضیایی، حسین نورعلی، سمیرا کریمی و مهران ضیغمی، در این سریال قطعی شده بود و این بازیگران در لوکیشن‌های شهر همدان مقابل کمره رفته‌ بودند.

مریم معصومی بازیگر اهل ایران زاده ۲۴  حوت (اسفند) ۱۳۶۵ است.

وی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی «حمید سمندریان» می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فلم‌نامه‌نویسی است.

مریم معصومی در فلم های «آپاچی»، «هزارتو»، «ترانه» ، «خالتور» ، «عروسکخانه» ، «پس‌کوچه‌های شمرون» ، «اخلاقتو خوب کن» و سریال های «سه دونگ، سه دونگ »، «  پیدا و پنهان»، « سی و نه هفته»، «همه‌چیز آنجاست» ، « خانواده آقای پریشان» ، « نفس شیرین» ، « مرز خوشبختی» و  «تعطیلات رویایی» به ایفای نقش پرداخته است. 

 بیشتر بخوانید:

«مریم معصومی»: «سمانه» زندگی را برخلاف «مهرنوش» در پول نمی دید

دیدگاه جدید آی فیلم2/ دلیل اصلی اختلافات بین «سمانه» و «اسماعیل » را در چه می بینید؟

م ا 

نظر شما
ارسال نظر