نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
963
-
الف
+

خاطره بازی «بهنام تشکر» با سریال «ساختمان پزشکان»+ویدیو

«بهنام تشکر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از بازی در سریال «ساختمان پزشکان» گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«بهنام تشکر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال های دزد و پلیس، تا صبح، ساخت ایران، پژمان، دودکش، پادری، ساختمان پزشکان، مروارید سرخ،لیسانسه ها، و گمشدگان بودند، با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» در شبکه آی فیلم به گردانندگی «امین زندگانی» درپیوند با ورودش به عرصه بازیگری و نقش آفرینی در سریال های کمیدی صحبت کرد.

«بهنام تشکر» در خصوص بازیگری اش در سریال های طنز ایرانی عنوان کرد: زمانی که بازی در سریال «ساختمان پزشکان» به من پیشنهاد شد ابتدا خیلی ترسیدم چون من قبل از این کار در یک سریال به کارگردانی«بهزاد فرهانی» نقش یک کرکتر بسیار جدی را بازی کرده بودم که البته نشر هم نشد و شاید اگر نشر می شد دیگر کسی به من  پیشنهاد کار های کمیدی نمی داد.

وی افزود: بازی در آثار کمیدی به شدت برای من ترسناک بود و حتی زمانی که  5 قسمت از فلمنامه سریال «ساختمان پزشکان» را برای مطالعه دریافت کردم و به نظرم به شدت خنده دار بود ولی با این وجود می گفتم کار من نیست!

این هنرمند ایرانی عنوان کرد: در هفته اول فلمبردای این سریال بعد از هر سکانسی که ضبط می شد به سراغ «سروش صحت» کارگردان این مجموعه تلویزونی می رفتم و نظر او را جویا می شدم و این کار تا جایی ادامه پیدا کرد که  که بلاخره «پیمان قاسم خانی» نویسنده «ساختمان پزشکان»  به من گفت: من با توجه به سابقه فعالیت هایم کار تو را تایید می کنم. و بهتر است کار را ادامه دهیم.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«بهنام تشکر» از «مروارید سرخ» تا «لیسانسه ها»

«بهنام تشکر» از نقش عجیب و غریبش در سریال «گمشدگان» می گوید

«بهنام تشکر»، «مسعود رایگان» و «فریبا متخصص» در سریال جدید سعید سلطانی

طنزنما/شکم این مهمانان را فقط خدا می تواند سیر کند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر